Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ingen menn der ute som vil ha noe seriøst uansett:P

Hei! Jeg vil ha noe seriøst, gjerne som baller på seg og blir til unger etter hvert :p

 

Takk, Rasch ^^

jeg er 19år i tenker på familie å barn å sånn...

jeg er skummel etter hva folk sier:P

 

så fint:D er sikkert en heldig jente som får deg til slutt:D

Lenke til kommentar

Rasch, absolutt et kupp!

Mer flaks enn broren til en kompis som leide hos ei gammel dame i Bergen.

Dusjen var ute i gangen og var egentlig bare satt rett opp der ute med noen sponplater for å skjerme det fra folk som gikk forbi og vannet og sånn gikk rett ut. Doet var i et skap :p

 

Han bodde visst hos ei anna dame som bare lot ham bruke badet på fredager og hver gang han var der inne, skulle hu alltid inn og :p

Lenke til kommentar
Rasch, absolutt et kupp!

Mer flaks enn broren til en kompis som leide hos ei gammel dame i Bergen.

Dusjen var ute i gangen og var egentlig bare satt rett opp der ute med noen sponplater for å skjerme det fra folk som gikk forbi og vannet og sånn gikk rett ut. Doet var i et skap :p

 

Han bodde visst hos ei anna dame som bare lot ham bruke badet på fredager og hver gang han var der inne, skulle hu alltid inn og :p

haha, faktisk værre enn den forrige leilighetn min hvor baden ikke hadde blitt pusset opp siden midten av 70-tallet og soverommet var opp en etasje fra leiligheten. Kunne faktisk ikke ha noe annet enn seng der siden jeg var redd for tjuveri! :)

Flabba: Du har skremt meg ihvertfall! ;)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
er ingen menn der ute som vil ha noe seriøst uansett:P

Hei! Jeg vil ha noe seriøst, gjerne som baller på seg og blir til unger etter hvert :p

 

Takk, Rasch ^^

jeg er 19år i tenker på familie å barn å sånn...

jeg er skummel etter hva folk sier:P

 

så fint:D er sikkert en heldig jente som får deg til slutt:D

Jeg har tenkt på, gledd meg til å bli og planlagt å bli far og godt gift siden jeg gikk på barneskolen. :p

Folk sier alt for mye om meg.

 

"gal, misforstått geni, galere, søt, snill, rar, merkelig, tard, bleikfeit fiskebolle, same, wannabe, oppmerksomhetssyk, bildehore, (forum)troll, nerd, lettere mummitroll"

Lenke til kommentar
Rasch, absolutt et kupp!

Mer flaks enn broren til en kompis som leide hos ei gammel dame i Bergen.

Dusjen var ute i gangen og var egentlig bare satt rett opp der ute med noen sponplater for å skjerme det fra folk som gikk forbi og vannet og sånn gikk rett ut. Doet var i et skap :p

 

Han bodde visst hos ei anna dame som bare lot ham bruke badet på fredager og hver gang han var der inne, skulle hu alltid inn og :p

haha, faktisk værre enn den forrige leilighetn min hvor baden ikke hadde blitt pusset opp siden midten av 70-tallet og soverommet var opp en etasje fra leiligheten. Kunne faktisk ikke ha noe annet enn seng der siden jeg var redd for tjuveri! :)

Flabba: Du har skremt meg ihvertfall! ;)

beklager:p men jeg vil ha noe som varer... ikke no sånn 2månder tull.

 

er ingen menn der ute som vil ha noe seriøst uansett:P

Hei! Jeg vil ha noe seriøst, gjerne som baller på seg og blir til unger etter hvert :p

 

Takk, Rasch ^^

jeg er 19år i tenker på familie å barn å sånn...

jeg er skummel etter hva folk sier:P

 

så fint:D er sikkert en heldig jente som får deg til slutt:D

Jeg har tenkt på, gledd meg til å bli og planlagt å bli far og godt gift siden jeg gikk på barneskolen. :p

Folk sier alt for mye om meg.

 

"gal, misforstått geni, galere, søt, snill, rar, merkelig, tard, bleikfeit fiskebolle, same, wannabe, oppmerksomhetssyk, bildehore, (forum)troll, nerd, lettere mummitroll"

folk ler av meg når jeg sier jeg vil bo med noen å ha barn å gift før jeg er 30:P

da er vi begge gale kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...