Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ja, ser jo hvor flink du er til og lage brød "Hehehe" Edit: Endret 15. juli 2008 av HaueR Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, ser jo hvor flink du er til og lage brød "Hehehe" Edit: hihihi... den var dårlig, men litt søt faktisk:P Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Takk Gud for Kristian Valen, herlige mannen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg vil kanelsnurrer er mindre enn skillingsboller, men nå er jeg vant med skillingsboller fra Bergen som er store da. Litt større enn en CD i diameter. mMmm ... Kona til pappas søskenbarn i Bergen lager noen utrolig gode <3 Flabba, god idé Så kan du by de til Thomas og Sandra ^^ nei. de får ikke. ikke nå i alle fall. kanskje jeg skal spare å gi dem en hver til helga når jeg er med dem. men ikke ellers. deler ikke å er hyggelig ekskjæreste når thomas ikke er det med meg:P Aha, han ække det nei. Nei, men da så Da sparer du de, så kommer jeg østover så kan du dele ^^ Kristian Valen er herlig, best som Sibbe riktignok, men ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Takk Gud for Kristian Valen, herlige mannen. Han har mye bra ja! Jeg er vel en av de få som faktisk også liker de seriøse sangene hans også. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vil også ha kanelsnurr! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Svarte da Datasmurf, jeg skulle jo ha halvparten! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg vil kanelsnurrer er mindre enn skillingsboller, men nå er jeg vant med skillingsboller fra Bergen som er store da. Litt større enn en CD i diameter. mMmm ... Kona til pappas søskenbarn i Bergen lager noen utrolig gode <3 Flabba, god idé Så kan du by de til Thomas og Sandra ^^ nei. de får ikke. ikke nå i alle fall. kanskje jeg skal spare å gi dem en hver til helga når jeg er med dem. men ikke ellers. deler ikke å er hyggelig ekskjæreste når thomas ikke er det med meg:P Aha, han ække det nei. Nei, men da så Da sparer du de, så kommer jeg østover så kan du dele ^^ Kristian Valen er herlig, best som Sibbe riktignok, men ^^ nei ikke nå om dagen da han er ganske jævlig med meg faktisk. ja bare å komme så skal jeg lage noen bare til deg Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Han har mye bra ja! Jeg er vel en av de få som faktisk også liker de seriøse sangene hans også. Ugh. Endret 15. juli 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Aha, makan. Slem NiXx. Men da kommer jeg, tar med mel og gjær og litt ekstra, så kan vi lage dobbel porsjon ^^ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Han har mye bra ja! Jeg er vel en av de få som faktisk også liker de seriøse sangene hans også. Ugh. Som jeg sa, en av de få! ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oO Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Aha, makan. Slem NiXx. Men da kommer jeg, tar med mel og gjær og litt ekstra, så kan vi lage dobbel porsjon ^^ ja:D KOM! hadde vært koselig:D jeg kan bake til all som vil ha:D Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oONei. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oO nei vi er 2:P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oONei. Og takk gud det er noen andre, jeg har følt meg som den freaken som ikke ser humoren, alt for lenge nå. ._. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oO Nei. Når den seriøse musikkarrieren hans appåtil sugde så mye blir det litt som å spy på en haug med dritt. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Bare meg som ikke finner Kristian Valen artig i det hele tatt? oO Har på følelsen at enten elsker han eller hater han. Hans popkarriere, som noen andre nevnte, er ikke helt etter min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg