L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ah, den velkjente nazistløsningen, den er alltid fin. Visste ikke at du kjente Goodwin, skasrtad ... Endret 13. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er lov å håpe, da hittil har dette vært en AIDS-tråd at uante dimensjoner. "Hurra, SO(-ekvivalenten) er tilbake!" "Sååå, hva skal vi prate om?" "Jeg er lesbisk." "Åååå, jeg også! Vil du komme på besøk?" "Ja!" "" "Når?" "Når som helst." "Ok." "Det passer fint i morgen." "Jeg kommer." "" "Skal jeg ta med dildo, da, eller?" "FÅ SE BILDER, DA!" "Nei, jeg har en stor samling." "OMG! LOL liksom!" "Så fint." "Ikke sant?" etc. etc. Du glemte å nevne den evinnelige klaginga som kommer fra blant annet deg. =) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Du glemte å nevne den evinnelige klaginga som kommer fra blant annet deg. =) Ooooh! Nie 1 : 0 Skarstad Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skjønner ikke helt problemet her? Om du virkelig har så store problemer med denne tråden, så er det jo ikke vanskeligere enn at du bare ligger unna? Skarstad har store problemer med alt, han. Denne tråden er intet unntak. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ah, den velkjente nazistløsningen, den er alltid fin. Visste ikke at du kjente Goodwin, skasrtad ... Ah, likte den loven der Skarstad! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er mye mer morsomt å spre edder og galle og la alle andre få vite hvor misfornøyd man er med dem vet du Med ondt skal ondt fordrives. Korte (flere enn det og alle hopper over den for å ikke kaste bort verdifull postetid), syrlige kommentarer med jevne mellomrom til a) tråden dør, eller b) alle i den går et annet sted, det er planen min. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er mye mer morsomt å spre edder og galle og la alle andre få vite hvor misfornøyd man er med dem vet du Med ondt skal ondt fordrives. Korte (flere enn det og alle hopper over den for å ikke kaste bort verdifull postetid), syrlige kommentarer med jevne mellomrom til a) tråden dør, eller b) alle i den går et annet sted, det er planen min. Totalt antall innlegg 2385 ( 1.8 pr dag / 0.02% Av forumets totale antall innlegg ) Mest aktiv i OT-baren ( 9268 innlegg / 75% av dette medlemmets aktive innlegg ) Ser ut som du bruker endel tid til dette også. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Med ondt skal ondt fordrives. Korte (flere enn det og alle hopper over den for å ikke kaste bort verdifull postetid), syrlige kommentarer med jevne mellomrom til a) tråden dør, eller b) alle i den går et annet sted, det er planen min. Lykke til. Du kommer til å trenge det, tror jeg. ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Og du liker å skifte avatar ofte. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Det er en masse suksessrike Henrik-er, ser jeg. Henrik Wergeland, Henrik Ibsen, Henrik Larsson, Henrik Dam, Heinrich Himmler. Og selfølgelig: meg. Nei, vent, stryk den siste. Den ann siste, mener jeg. Jeg kjeder meg en smule, som dere ser. Endret 13. januar 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Er det fortsatt noen oppe? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Og du liker å skifte avatar ofte. ...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Og gud forby om noen skulle komme med en og/å feil eller noe sånt. Jeg synes han syter å klager over gramatikken til alle jeg Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Jeg prøver å ha et positivt syn på fyren. Han hadde jo tross alt froskostblandingtissen som avatar i noen timer. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Virker som om Skarstad er en trist fyr... Skal jo klage og irritere seg over alt. Og du liker å skifte avatar ofte. Og jeg håper du beholder din, slik at jeg forhåpentligvis får noe pent å se på fra tid til annen! Du har ikke den der i stor versjon? ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Visste ikke at du kjente Goodwin, skasrtad ... Synes det er en fin parallell, jeg. De velutdannende, vellykkede og rike jødene (det er meg), som ville skape et bedre land, et rikt land og et klokt land, opplevde harde tider i Tyskland (FK). De ble dårlig behandlet, ledd av, laget vitser om, spyttet på på gatene og pakket i trange godsvogner og sendt til konsentrasjonsleirer, eksprimentert på, gasset tid døde og brent opp av nazistene (det er dere). Og vi vet alle hva som skjedde så: nazistene ble drept og jødene fikk sitt egen land og levde lykkelig i alle sine dager. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 edge guffer Alphaville! Dette er livet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Og gud forby om noen skulle komme med en og/å feil eller noe sånt. Jeg synes han syter å klager over gramatikken til alle jeg LUUUUUULZ! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, jeg vet at det var med vilje. Jeg håper det var med vilje. Det var med vilje, sant? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Apropos rumper, rumpa til KittyCat var utrolig digg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg