Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hahaha, her er det action igjen. Så koselig! Always! Hauer: Det er boller med kanel på en måte. UtrooOOolig godt når de er varme! Endret 15. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hahaha, her er det action igjen. Så koselig! Always! Alle ønsker, alle ønsker, alle ønsker at de var en katt! *nynne* I ARE HAPPY! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp. Trives med å lese usaklige diskusjoner . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flere enn meg som ikke liker PMS? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Så nei, jeg ror faktisk ikke i det hele tatt, jeg sa i fra på en høflig måte, og sendte til og med et PM etterpå. Det er dere som driver og klikker på meg fordi jeg rettet på henne. Hva med å, som jeg sa, la henne forsvare seg selv hvis hun føler seg angrepet?Da kan du fra nå av heller ta det direkte på PM. Skaper bare utrivsel å drive å pirke på folk sånn konstant...det er ikke første gangen du er ute med rettskrivingsklaging eple Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hahaha, her er det action igjen. Så koselig! Always! Alle ønsker, alle ønsker, alle ønsker at de var en katt! *nynne* I ARE HAPPY! Flott! Har du lyst å dele med oss hvorfor du er glad? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kanelsnurr. :] Skillingsbolle er en tradisjonsrik kanelbolle mange antar at stammer fra Bergen, men som selges og har vært solgt i butikker og bakerier over stort sett hele landet. Navnet kommer av at bollene i sin tid kostet én skilling per stykk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flere enn meg som ikke liker PMS? Må si meg enig. PMs derimot, alltid hyggelig . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flere enn meg som ikke liker PMS?Forsvarsel på brannbil så..meeh..nei takk. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Alle ønsker, alle ønsker, alle ønsker at de var en katt! *nynne* I ARE HAPPY! http://www.youtube.com/watch?v=flmgwq86pmE Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet ikke. Jeg bare føler meg i det rette hjørnet i dag! =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva faen er Kanelsnurr? Du mekker bolledeig, kjevler den ut, tar på smør og strør over en blanding av sukker og kanel. Ruller sammen, deler opp, slenger de i muffinsformer og steker de. Husker ikke temperaturen i farten, men er samme temperatur som på boller. Når de er ferdige, pensler du de og har på sukker. Yum yum yum Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ahhh, har smakt det ja, bare det at jeg kaller det for skillingsbolle yum. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Mor Åse lagde de beste i verden, men så døde hun. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva faen er Kanelsnurr? Du mekker bolledeig, kjevler den ut, tar på smør og strør over en blanding av sukker og kanel. Ruller sammen, deler opp, slenger de i muffinsformer og steker de. Husker ikke temperaturen i farten, men er samme temperatur som på boller. Når de er ferdige, pensler du de og har på sukker. Yum yum yum gjett om jeg skal bake det i morgen nå da! HAH! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Du har og dele visst du lager noen Flabba Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Vel, jeg vil kanelsnurrer er mindre enn skillingsboller, men nå er jeg vant med skillingsboller fra Bergen som er store da. Litt større enn en CD i diameter. mMmm ... Kona til pappas søskenbarn i Bergen lager noen utrolig gode <3 Flabba, god idé Så kan du by de til Thomas og Sandra ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Du har og dele visst du lager noen Flabba ok:D skal si fra:Djeg er en jævel på å bake nemmelig:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Du har og dele visst du lager noen Flabba Har du ikke lært deg regelen om og/å ? Du har å dele visst du lager noen Flabba er korrekt! Og nå: Været. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Vel, jeg vil kanelsnurrer er mindre enn skillingsboller, men nå er jeg vant med skillingsboller fra Bergen som er store da. Litt større enn en CD i diameter. mMmm ... Kona til pappas søskenbarn i Bergen lager noen utrolig gode <3 Flabba, god idé Så kan du by de til Thomas og Sandra ^^ nei. de får ikke. joda... sparer noen få kanskje:P Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg