Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så nei, jeg ror faktisk ikke i det hele tatt, jeg sa i fra på en høflig måte, og sendte til og med et PM etterpå. Det er dere som driver og klikker på meg fordi jeg rettet på henne. Hva med å, som jeg sa, la henne forsvare seg selv hvis hun føler seg angrepet?
Da kan du fra nå av heller ta det direkte på PM. Skaper bare utrivsel å drive å pirke på folk sånn konstant...det er ikke første gangen du er ute med rettskrivingsklaging eple :)
Lenke til kommentar
Hva faen er Kanelsnurr? :p

Du mekker bolledeig, kjevler den ut, tar på smør og strør over en blanding av sukker og kanel.

Ruller sammen, deler opp, slenger de i muffinsformer og steker de. Husker ikke temperaturen i farten, men er samme temperatur som på boller.

Når de er ferdige, pensler du de og har på sukker.

 

Yum yum yum :D

Lenke til kommentar
Hva faen er Kanelsnurr? :p

Du mekker bolledeig, kjevler den ut, tar på smør og strør over en blanding av sukker og kanel.

Ruller sammen, deler opp, slenger de i muffinsformer og steker de. Husker ikke temperaturen i farten, men er samme temperatur som på boller.

Når de er ferdige, pensler du de og har på sukker.

 

Yum yum yum :D

gjett om jeg skal bake det i morgen nå da! HAH!

Lenke til kommentar
Vel, jeg vil kanelsnurrer er mindre enn skillingsboller, men nå er jeg vant med skillingsboller fra Bergen som er store da. Litt større enn en CD i diameter. mMmm ... Kona til pappas søskenbarn i Bergen lager noen utrolig gode <3

 

Flabba, god idé :D

Så kan du by de til Thomas og Sandra ^^

nei. de får ikke.:p joda... sparer noen få kanskje:P

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...