Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei han børr ikke ha sakt noe... for da ber jeg pappa kaste han ut:P

neistakars Thomas er verdens snilleste bestevenn i hele verden. =D

 

hm... jaja synes ikke det er godt alltid selv, men nå spiser jeg det ikke ofte heller så.

Ha ha :p

 

Nei, takke meg til burgere :love:

mmm ja.. *notere ned at jeg vil ha det til middag i morgen*

Lenke til kommentar
Er med folk å konstant pirke på skrivefeil HELE jævla tida? Har dere ikke noe bedre å gjøre? *oppgitt*
Jeg sendte henne er frikings PM! Det var ikke noe vondt ment med det, men de dyslektikerne jeg kjenner personlig er like irritert som andre over skrivefeilene sine og blir takknemlige for å bli rettet på. Helvete, det er en forskjell på å påpeke en feil og å skrive en avhandling om folk som ikke kan norsk.
Lenke til kommentar
Absolutt ikke, snakket til Eplefe. Ho sitter og irriterer seg over at folk har skrivefeil/dysleksi.
Vurdert å holde idiotien din for deg selv? Og kanskje faktisk prøve å finne ut litt mer av hva som er blitt sagt mellom andre brukere før du hopper inn for å være en jævla "knight in shining armor"? Regn med at hun kan forsvare seg selv om hun føler seg angrepet.

 

Edit: Og, bare for å være jævlig: HUN sitter og irriterer seg ...

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Absolutt ikke, snakket til Eplefe. Ho sitter og irriterer seg over at folk har skrivefeil/dysleksi.
Vurdert å holde idiotien din for deg selv? Og kanskje faktisk prøve å finne ut litt mer av hva som er blitt sagt mellom andre brukere før du hopper inn for å være en jævla "knight in shining armor"? Regn med at hun kan forsvare seg selv om hun føler seg angrepet.

Hjelper ikke hvor mye du prøver å ro nå. Det er sinnsykt irriterende med den rettingen din hele tiden. Og nå kan du se, vi hadde det veldig hyggelig her inne, men nå blir det en hel masse diskusjon. Synes det blir veldig mye sånt rundt deg.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Vurdert å holde idiotien din for deg selv? Og kanskje faktisk prøve å finne ut litt mer av hva som er blitt sagt mellom andre brukere før du hopper inn for å være en jævla "knight in shining armor"? Regn med at hun kan forsvare seg selv om hun føler seg angrepet.

 

Edit: Og, bare for å være jævlig: HUN sitter og irriterer seg ...

Du er så sint. :(

Lenke til kommentar
Absolutt ikke, snakket til Eplefe. Ho sitter og irriterer seg over at folk har skrivefeil/dysleksi.
Vurdert å holde idiotien din for deg selv? Og kanskje faktisk prøve å finne ut litt mer av hva som er blitt sagt mellom andre brukere før du hopper inn for å være en jævla "knight in shining armor"? Regn med at hun kan forsvare seg selv om hun føler seg angrepet.
Hjelper ikke hvor mye du prøver å ro nå. Det er sinnsykt irriterende med den rettingen din hele tiden. Pg nå kan du se, vi hadde det veldig hyggelig her inne, men nå blir det en hel masse diskusjon. Synes det blir veldig mye sånt rundt deg.
Enig med Rasch her..
Lenke til kommentar

Copypasta fra PM jeg fikk fra Flabba som svar på det jeg sendte:

Så bare si fra om det kommer noe som er helt gæli så skal jeg endre så godt jeg kan:)

Så nei, jeg ror faktisk ikke i det hele tatt, jeg sa i fra på en høflig måte, og sendte til og med et PM etterpå. Det er dere som driver og klikker på meg fordi jeg rettet på henne. Hva med å, som jeg sa, la henne forsvare seg selv hvis hun føler seg angrepet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...