Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dysleksi eller ikke, rot med og/å-regelen er normalt, men "å så"? Burde i hvert fall klart å skrive "åsså". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg forstår ikke folks fascinasjon med kebab. Det smaker høgg hva? da har du ikke spist kebab på UNOX på oslos verste østkannt for den er god:D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 når ble jeg koselig? O.o I sted rundt 16-ish? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kyllingkebab er seriøst totalt elsk Det er en av 1000 ting som er negativt med å bo her i Finnmark, det eksisterer ikke skikkelig god kebab her.. Mansora doesnet cut it! Eplefe: Back off. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dysleksi eller ikke, rot med og/å-regelen er normalt, men "å så"? Burde i hvert fall klart å skrive "åsså". beklager. skal se etter feil nestegang jeg skriver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe galt? Nei i grunn ikke. Skulle noe være galt? Din FETTOTER! (det er mitt nye favoritt skjellsord nå. Takk biril) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kyllingkebab er seriøst totalt elsk Det er en av 1000 ting som er negativt med å bo her i Finnmark, det eksisterer ikke skikkelig god kebab her.. Mansora doesnet cut it! Eplefe: Back off. Kom til Oslo så skal jeg kjøpe verdens beste kebab til deg:P takk du .... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) når ble jeg koselig? O.oer jeg ikke ond og skummel og drit slem? jo heter visst så... likte dine bilder ,så du er flink å så Du finnes ikke ond, skummel eller slem afaik. Kan ikke si at Thomas har nevnt noe om det heller. Men, åh ... Takk ^^ Du har slike funky bilder Jeg forstår ikke folks fascinasjon med kebab. Det smaker høgg hva? da har du ikke spist kebab på UNOX på oslos verste østkannt for den er god:D Nei, men jeg har spist masse forskjellig babb på Orkanger, i Oslo sentrum, i Stavanger og Trondhjem. Prøvd å lære meg til å like det, siden "alle" liker det og jeg blir sett på som mer enn nok outsider fra før av siden jeg ikke drikker kaffe eller drikker lyst øl Endret 15. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 HEI folkens hei=D Hey.. *heve øyenbrynet* ... How you doin'? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 beklager. skal se etter feil nestegang jeg skriver.Ingenting å beklage, har man dysleksi har man dysleksi. Vurdert å installere en ordbok i nettleseren din? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 når ble jeg koselig? O.oer jeg ikke ond og skummel og drit slem? jo heter visst så... likte dine bilder ,så du er flink å så Du finnes ikke ond, skummel eller slem afaik. Kan ikke si at Thomas har nevnt noe om det heller. Men, åh ... Takk ^^ Du har slike funky bilder Jeg forstår ikke folks fascinasjon med kebab. Det smaker høgg hva? da har du ikke spist kebab på UNOX på oslos verste østkannt for den er god:D Nei, men jeg har spist masse forskjellig babb på Orkanger, i Oslo sentrum, i Stavanger og Trondhjem. Prøvd å lære meg til å like det, siden "alle" liker det og jeg blir sett på som mer enn nok outsider fra før av siden jeg ikke drikker kaffe eller drikker lyst øl nei han børr ikke ha sakt noe... for da ber jeg pappa kaste han ut:P neistakars Thomas er verdens snilleste bestevenn i hele verden. =D hm... jaja synes ikke det er godt alltid selv, men nå spiser jeg det ikke ofte heller så. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du vurdert å holde kjeft? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe galt? Nei i grunn ikke. Skulle noe være galt? Din FETTOTER! (det er mitt nye favoritt skjellsord nå. Takk biril) Your welcome. Er med folk å konstant pirke på skrivefeil HELE jævla tida? Har dere ikke noe bedre å gjøre? *oppgitt* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe galt? Nei i grunn ikke. Skulle noe være galt? Din FETTOTER! (det er mitt nye favoritt skjellsord nå. Takk biril) Har du ikke vært borti fettotar før? Gomslosk er også fin. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hei smurf. Og natta smurf. Og natta alle andre også (spesielt Bekki). Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Noe galt? Nei i grunn ikke. Skulle noe være galt? Din FETTOTER! Aw, søt du er Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Har du vurdert å holde kjeft? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 nei han børr ikke ha sakt noe... for da ber jeg pappa kaste han ut:P neistakars Thomas er verdens snilleste bestevenn i hele verden. =D hm... jaja synes ikke det er godt alltid selv, men nå spiser jeg det ikke ofte heller så. Ha ha Nei, takke meg til burgere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg