Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Der var den ja Datasmurf! :)

''En liten negergutt - En liten negergutt Pakka sammen krutt - Pakka sammen krutt

Til en kjempe kinaputt - Til en kjempekinaputt Men så sa det bare futt - Men så sa det bare futt Og han sa; ha ba haba haba

Haba haba haba, å å å je e e''

 

Idag kan man vel stille seg noen spørsmål ved det verset! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trodde en fant de på ebay jeg. Finner jo ALT der.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2541630.ece <- herregud...bor vi i U S A eller?

Snart kan en faen ikke åpne kjeften for det i seg selv blir sett på som støtende av en eller annen tard i dette landet/verden :roll:

Er det bare jeg som ikke tenker på disse "rasistiske" navnene?

Kan ikke si jeg får noen assosiasjoner til negere når jeg bruker Black Boy-krydder. De lager en stor sak ut av det :roll: .

Potet burde bytte navn ,det er diskriminerende ovenfor hvite.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis, håper bare ikke at sangen blir bannlyst for det.

 

Jeg for min del kaller en neger for en neger, ikke afroamerikaner, flerkulturell, svarting, nigger eller [fra et random land jeg ikke vet hva er]ianer. Ban meg, men jeg kaller en spade for en spade, har ytringsfrihet og er ikke redd for å tråkke folk på tærne.

 

Dessuten, de kaller oss for hviting og potet, såeh ...

Lenke til kommentar
Sannsynligvis, håper bare ikke at sangen blir bannlyst for det.

 

Jeg for min del kaller en neger for en neger, ikke afroamerikaner, flerkulturell, svarting, nigger eller [fra et random land jeg ikke vet hva er]ianer. Ban meg, men jeg kaller en spade for en spade, har ytringsfrihet og er ikke redd for å tråkke folk på tærne.

 

Dessuten, de kaller oss for hviting og potet, såeh ...

Joda, jeg er helt enig med deg. Neger stammer jo fra ordet Negro som jo er en mørk farge. Synes det er mindre rasistisk enn å kalle noen Svart (som faktisk ikke blir oppfattet som rasistisk av flertallet svarte mennesker).

Lenke til kommentar
"Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert"
Og det du skulle ha gjort er kanksje ikke det å kalle en moderator for tulling?

Ikke svare på modereringen min?

 

Faen...vent...jeg kalt deg fettoter her tidligere i dag jo *fnis*

Kan du tilgi meg? :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...