Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Der var den ja Datasmurf! ''En liten negergutt - En liten negergutt Pakka sammen krutt - Pakka sammen krutt Til en kjempe kinaputt - Til en kjempekinaputt Men så sa det bare futt - Men så sa det bare futt Og han sa; ha ba haba haba Haba haba haba, å å å je e e'' Idag kan man vel stille seg noen spørsmål ved det verset! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 "Yes that did i doo". Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Trodde en fant de på ebay jeg. Finner jo ALT der. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2541630.ece <- herregud...bor vi i U S A eller? Snart kan en faen ikke åpne kjeften for det i seg selv blir sett på som støtende av en eller annen tard i dette landet/verden Er det bare jeg som ikke tenker på disse "rasistiske" navnene? Kan ikke si jeg får noen assosiasjoner til negere når jeg bruker Black Boy-krydder. De lager en stor sak ut av det . Potet burde bytte navn ,det er diskriminerende ovenfor hvite. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ja, om det hadde vært en sort som het ''Vanilla Man Potatoes'' Endret 15. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Sannsynligvis, håper bare ikke at sangen blir bannlyst for det. Jeg for min del kaller en neger for en neger, ikke afroamerikaner, flerkulturell, svarting, nigger eller [fra et random land jeg ikke vet hva er]ianer. Ban meg, men jeg kaller en spade for en spade, har ytringsfrihet og er ikke redd for å tråkke folk på tærne. Dessuten, de kaller oss for hviting og potet, såeh ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Potet burde bytte navn ,det er diskriminerende ovenfor hvite.Tenk på de stakkars Irene da som led da potet-krisen. Vi kan ikke kalle det for en potet lengre! Vi må ha et nytt navn! En som har skjønt det: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Sannsynligvis, håper bare ikke at sangen blir bannlyst for det. Jeg for min del kaller en neger for en neger, ikke afroamerikaner, flerkulturell, svarting, nigger eller [fra et random land jeg ikke vet hva er]ianer. Ban meg, men jeg kaller en spade for en spade, har ytringsfrihet og er ikke redd for å tråkke folk på tærne. Dessuten, de kaller oss for hviting og potet, såeh ... Joda, jeg er helt enig med deg. Neger stammer jo fra ordet Negro som jo er en mørk farge. Synes det er mindre rasistisk enn å kalle noen Svart (som faktisk ikke blir oppfattet som rasistisk av flertallet svarte mennesker). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Yeah ... Og de fleste negre jeg har vært i kontakt med, har kalt meg jævla hviting eller jævla potet, så de er ikke så mye bedre før. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det handler mere om historien her synes jeg. Skjønner godt at mørke folk tar seg mere nær av slike ord enn vi hvite. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 "Yes that did i doo". Tulling. Svaret du skulle benyttet deg av var "Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert" Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 "Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert"Og det du skulle ha gjort er kanksje ikke det å kalle en moderator for tulling? Ikke svare på modereringen min? Faen...vent...jeg kalt deg fettoter her tidligere i dag jo *fnis* Kan du tilgi meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kan du tilgi meg? Selvfølgelig. Jeg trodde "fettoter" var et kjælenavn bare jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Tulling. Svaret du skulle benyttet deg av var"Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert" Nazimetoder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Kommer helt an på sammenhengen egentlig, men var nok humoristisk ment.. Nazimetoder.Jeg feller en tåre Endret 15. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hallo mennesker:D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Væ! God natt og takk for meg, liksom. Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hallo mennesker:D Manga-piken vår jo! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hei Flabba! For en positiv overraskelse! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hallo mennesker:D Manga-piken vår jo! ja:D Hei Flabba! For en positiv overraskelse! så koselig at du synes det da:D klarer ikke holde meg unna når jeg vet dere er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg