Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Finner sikkert en billig fallskjerm på eBay. Man finner ALT billig på eBay.

Men da skal det sendes fra utlandet og det kan bli dyrt, samt at det tar tid. Noen ting bør man legge ut litt penger i og.

Man tar da ikke en hvilkensomhelst fallskjerm. Man må teste den først. 8D
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finner sikkert en billig fallskjerm på eBay. Man finner ALT billig på eBay.

Men da skal det sendes fra utlandet og det kan bli dyrt, samt at det tar tid. Noen ting bør man legge ut litt penger i og.

Man tar da ikke en hvilkensomhelst fallskjerm. Man må teste den først. 8D

oi.. ehh, jeg leste flatskjerm.. :) men ja, ikke lurt å kjøpe fallskjerm på supersalg heller!

 

 

Ballus: Joda, den typen fallskjerm er hyggelig om du jobber i et firma med et styre. :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
BILLIGE JENTER I FLENG!

Bare entre chatten der! Masse løse tøser. 8D

Jeg har en ide! :D

 

Picture this:

"Den offisielle DNFK tøse-challenge 2008"

Om å gjøre å gå inn på chattesider som IKKE er sex-relatert og avtale treff med så mange løse tøser som mulig. Så må man møte opp og få bildebevis på at den andre parten faktisk også møter opp beredt til å gjennomføre greia. Etter at man har skaffet det bildebeviset så er det opp til hver og en om man faktisk vil gjennomføre det selv. Poenget er bare å bevise at den andre ville gjøre det.

Den som har flest treff innen 1.september vinner. Sammen med bildebevis må man også legge ved chat-logen.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Trodde en fant de på ebay jeg. Finner jo ALT der.

 

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2541630.ece <- herregud...bor vi i U S A eller?

Snart kan en faen ikke åpne kjeften for det i seg selv blir sett på som støtende av en eller annen tard i dette landet/verden :roll:

Hmm.. ja det merket der var værre da de hadde bilde av en svart mann med en turban og kurv på hodet. DET kan tolkes rasistisk! :)

Lenke til kommentar
Hvordan gikk den der barnesangen igjen?

 

''En liten negergutt, en liten negergutt, pakka sammen krutt, pakka sammen krutt, men så ble det bare futt'' eller noe sånt? Hørte den på radioen for noe uker siden..

Du får anmelde de...du vinner sikkert fram i rettsystemet og får NRK til aldri å spille den mer.

Lenke til kommentar
Nei jeg bryr meg ikke! :) Det er tross alt bare en barnesang med nødrim og dessuten er den fra 80-tallet hvor neger ikke var et rasistisk ord. Og før all terrorren osv.

Astrid Lindgren skrev nok "Negerkonge" før det var ulovlig hun også, men se nå.

 

Det er omentrent nettop offisielt blitt et rasistisk ord.

I knows. And that's the reason.

Lenke til kommentar

Ingenting som å jogge seg en tur før man kvelder.

Og siden det er pes å jogge i jeans, tok jeg likesågodt turen i bokseren. Satsa på at ingen var våkne i gata, det er jo tross alt et bittelitt penere strøk med masse pensjonister og slikt.

Jeg møtte ei dame som var ute og gikk da, sa god aften i det jeg jogga forbi, men fikk ikke noe svar.

Lenke til kommentar

Rasch, her:

 

 

 

Lillebjørn Nilsen - Haba haba

 

Det var en gang et troll - Det var en gang et troll Som likte rock 'n roll - Som likte rock 'n roll Det var et rocketroll - Det var et rocketroll

Som kunne telle til tolv - Som kunne telle til tolv Og synge; haba haba ha ba

Haba haba haba, å å å je e e

 

En liten negergutt - En liten negergutt Pakka sammen krutt - Pakka sammen krutt

Til en kjempe kinaputt - Til en kjempekinaputt Men så sa det bare futt - Men så sa det bare futt Og han sa; ha ba haba haba

Haba haba haba, å å å je e e

 

Mikke mikke mus - Mikke mikke mus Bodde i et hus - Bodde i et hus

Han hadde boller og brus - Han hadde boller og brus Men så kom det en pus - Men så kom det en pus

Og han sa; haba haba haba

Haba haba haba å å å je e e

 

En liten kineser - En liten kineser Sitter og leser - Sitter og leser

Puster og peser - Puster og peser Leser så det freser - Leser så det freser Sier; haba haba haba

Haba haba haba å å å je e e

 

Aha ha ha, aha ha ha Ahi hi hi, ahi hi hi Aho ho ho

Aho ho ho

Og hutte tutte tu Og hutte tutte tu Og haba haba haba

Haba haba haba å å åje e e e

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...