Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Den hadde jeg også slitt litt med og ikke kjøpe Skarstad. Forklar signaturen din. "In epistemology, the prefix meta- is used to mean about (its own category). For example, metadata are data about data (who has produced them, when, what format the data are in and so on)." La meg sitere en særdeles elskverdig kandier: "We are having sex right now, this knowledge arouses me!" Skarstad, Bill Bryson høres kjent ut. Er det han som bl.a. har skrevet om The Thunderbolt Kid?I så fall er fattern fan av ham, han har noen bøker av ham, men den eneste jeg kom på navnet til er The Thunderbolt Kid. Kan ha vært The life and death of The Thunderbolt Kid også. Litt usikker på navnet. Das stimmt. Det er forresten en av hans svakere bøker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Faen heller...hvorfor ler jeg av slike idiotsvar? Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Takk. Der ser du hylo. Jeg har forresten 1000 poster i kaféen! Fun. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Auch - Hurtig endring ftw Endret 15. juli 2008 av MadnL Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst. Jeg pleier og mene det når jeg spør. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Faen heller...hvorfor ler jeg av slike idiotsvar? Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst. Det er korrekt! Satan så bra det skal bli med 42'' høykvalitets flatskjerm i stua! Endret 15. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skarstad, Bill Bryson høres kjent ut. Er det han som bl.a. har skrevet om The Thunderbolt Kid?I så fall er fattern fan av ham, han har noen bøker av ham, men den eneste jeg kom på navnet til er The Thunderbolt Kid. Kan ha vært The life and death of The Thunderbolt Kid også. Litt usikker på navnet. Das stimmt. Det er forresten en av hans svakere bøker. Aha, det kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har lest noe av ham. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Der ser du hylo. Jeg har forresten 1000 poster i kaféen! Fun.Ja, der ser du, din perpentlige faen. Endret 15. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er korrekt! Da antar jeg at det ikke blir noen fallskjerm. Kjiping! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan jo ikke bare kjøpe en fallskjerm uten videre! De koser flesk de der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, fuck it all. Støvsuge kjelleren og så røyk og så natta. Mhm, mhm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan jo ikke bare kjøpe en fallskjerm uten videre! De koser flesk de der. Nja... SÅ dyrt trenger det ikke være. Får noen flotte modeller til under 2000$. Og alt etter som hva slags flatskjerm du har planer om så kan det fort bli billigere med en fallskjerm. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jaa er jo sant det. Men den flatskjermen jeg sikler på koster 13k. Føler også at jeg blir å bruke flatskjermen mer enn en eventuell fallskjerm. SYK dansing! Se filmen hos Youtube Endret 15. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Finner sikkert en billig fallskjerm på eBay. Man finner ALT billig på eBay. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) *lete etter billige jenter på ebay* Endret 15. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 *lete etter billige jenter* Ehm... De finner du på en annen internettside. *lukke tabs i fx så ingen ser hva jeg surfer på* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, der ser du, din perpentlige faen. Det er meg, ja. B-real, finn ei til meg også, takk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Finner sikkert en billig fallskjerm på eBay. Man finner ALT billig på eBay. Men da skal det sendes fra utlandet og det kan bli dyrt, samt at det tar tid. Noen ting bør man legge ut litt penger i og. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 BILLIGE JENTER I FLENG! Bare entre chatten der! Masse løse tøser. 8D Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 http://www.nordlys.no/nyheter/article3669302.ece Og jeg som trodde det var en interresant artikkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg