Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Den hadde jeg også slitt litt med og ikke kjøpe Skarstad. Forklar signaturen din.

"In epistemology, the prefix meta- is used to mean about (its own category). For example, metadata are data about data (who has produced them, when, what format the data are in and so on)."

 

La meg sitere en særdeles elskverdig kandier:

"We are having sex right now, this knowledge arouses me!"

 

Skarstad, Bill Bryson høres kjent ut. Er det han som bl.a. har skrevet om The Thunderbolt Kid?

I så fall er fattern fan av ham, han har noen bøker av ham, men den eneste jeg kom på navnet til er The Thunderbolt Kid. Kan ha vært The life and death of The Thunderbolt Kid også. Litt usikker på navnet.

Das stimmt. Det er forresten en av hans svakere bøker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen heller...hvorfor ler jeg av slike idiotsvar? :lol:
Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst.
Lenke til kommentar
Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst.

Jeg pleier og mene det når jeg spør.

Lenke til kommentar
Faen heller...hvorfor ler jeg av slike idiotsvar? :lol:
Det er jo helt åpenbart at han egentlig ikke var ute etter noe ordentlig råd. Han ville bare ha en bekreftelse på en avgjørelse han allerede hadde tatt. Omtrent som når jeg spør om jeg skal ta meg noe tequila. Derfor kan ikke jeg svare seriøst.

Det er korrekt! :)

 

Satan så bra det skal bli med 42'' høykvalitets flatskjerm i stua!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Skarstad, Bill Bryson høres kjent ut. Er det han som bl.a. har skrevet om The Thunderbolt Kid?

I så fall er fattern fan av ham, han har noen bøker av ham, men den eneste jeg kom på navnet til er The Thunderbolt Kid. Kan ha vært The life and death of The Thunderbolt Kid også. Litt usikker på navnet.

Das stimmt. Det er forresten en av hans svakere bøker.

Aha, det kan jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har lest noe av ham.

Lenke til kommentar
Kan jo ikke bare kjøpe en fallskjerm uten videre! :) De koser flesk de der.

Nja... SÅ dyrt trenger det ikke være. Får noen flotte modeller til under 2000$. Og alt etter som hva slags flatskjerm du har planer om så kan det fort bli billigere med en fallskjerm.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...