Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Du er sikkert ikke den eneste. Det kan derimot være at du er den eneste som er åpen.

Statistisk sett, så er det en i hver klasse. Så jeg er nok langt i fra den eneste ja.

 

Men det er teit at jeg er den eneste som er åpen. :|

 

Slitsomt å være homofil på bygda? o.0

Med tanke på aksept og slik, ikke sex.

Ikke egentlig. Er vel kun en her, som er litt sånn. "homser er så dritt" til tider. Og han har jeg rotet med, så, jah. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flink gutt, hva med kosing? ^^

Jeg bor en time fra nærmeste tettsted som kan kalles en by. Jeg er den eneste homofile på min alder i mils omkrets. Hvor fikk du det DER fra? :p

Det funker helt fint å kose seg med seg selv ^^

 

Brittany Daniel er elsk ja, Datasmurf ;)

Jeg tenkte hovedsaklig på søstra Cynthia, men Brittany var nice og ^^

Lenke til kommentar
Du er sikkert ikke den eneste. Det kan derimot være at du er den eneste som er åpen.

Statistisk sett, så er det en i hver klasse. Så jeg er nok langt i fra den eneste ja.

 

Men det er teit at jeg er den eneste som er åpen. :|

 

Slitsomt å være homofil på bygda? o.0

Med tanke på aksept og slik, ikke sex.

Ikke egentlig. Er vel kun en her, som er litt sånn. "homser er så dritt" til tider. Og han har jeg rotet med, så, jah. :)

 

 

 

Bekrefter vel "teorien" om at de største homofobene er de som mest sannsynlig er homser?

 

 

 

 

 

Bøtt ai gudda røn bitches, ai hæv a tban tu rækk!

Ha en ellers fortreffelig kveld!

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Haha... Ja da fikk vi forklaringa på hvorfor HAN er så negativ. Han klarer ikke akseptere seg selv.

Heterofil, uten homofobe sprerrer, som han så fint kalte det. :) Men ja, jeg synes ting sier seg litt selv. :wee: Det var tross alt han som rotet meg med, ikke omvendt. :D

 

Bekrefter vel "teorien" om at de største homofobene er de som mest sannsynlig er homser?

Og det gjør det nok definitivt. :)

Lenke til kommentar
Haha... Ja da fikk vi forklaringa på hvorfor HAN er så negativ. Han klarer ikke akseptere seg selv.

Heterofil, uten homofobe sprerrer, som han så fint kalte det. :) Men ja, jeg synes ting sier seg litt selv. :wee: Det var tross alt han som rotet meg med, ikke omvendt. :D

 

Og det gjør det nok definitivt. :)

Eller omvendt. :p

Lenke til kommentar
Det funker helt fint å kose seg med seg selv ^^

Det blir en smule kjedelig i lengden. :p

Kjedelig?! Det er livet mitt du snakker om!

 

Hmm, det er kanskje litt kjedelig.

Men det er spennende offentlig ^^

 

Men det funker for å få tida til å gå. 4-6 ganger om dagen + morrarunk og kveldsrunk. Oh yeah ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...