Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 flott god plass bare still deg med ryggen til Nå begynner du å bli skummel Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg er ganske snill Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor jeg har heller ingen bukse på Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, 10 000 innlegg på under 1 uke. 2000 om dagen i snitt . Forrige pratetråd hadde forøvrig et snitt på 700 innlegg pr dag...... Med disse vise ord tar jeg kvelden! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jøss, 10 000 innlegg på under 1 uke. 2000 om dagen i snitt . Forrige pratetråd hadde forøvrig et snitt på 700 innlegg pr dag...... Med disse vise ord tar jeg kvelden! God natt, og sov godt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Natta til alle som legger seg nå. Skulle hilse fra kibs forresten, hun er på fest og har DNKF-abstinenser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Alastor: Det pleier å gi seg etter hvert. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Alastor: Det pleier å gi seg etter hvert. Folk har jo hatt abstinenser etter SO, jeg er en av dem! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Natta til alle som legger seg nå. Skulle hilse fra kibs forresten, hun er på fest og har DNKF-abstinenser. hils masse tilbake fortell henne att eplefe er forbi henne... hun kommer til og få panikk Alastor: Det pleier å gi seg etter hvert. Folk har jo hatt abstinenser etter SO, jeg er en av dem! me2 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Alastor: Det pleier å gi seg etter hvert. Det er lov å håpe, da hittil har dette vært en AIDS-tråd at uante dimensjoner. "Hurra, SO(-ekvivalenten) er tilbake!" "Sååå, hva skal vi prate om?" "Jeg er lesbisk." "Åååå, jeg også! Vil du komme på besøk?" "Ja!" "" "Når?" "Når som helst." "Ok." "Det passer fint i morgen." "Jeg kommer." "" "Skal jeg ta med dildo, da, eller?" "FÅ SE BILDER, DA!" "Nei, jeg har en stor samling." "OMG! LOL liksom!" "Så fint." "Ikke sant?" etc. etc. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor kan jeg finne en genial avatar? Føler ikke den jeg har nå duger. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 køyer senga nå... snakkes alle sammen Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor kan jeg finne en genial avatar? Føler ikke den jeg har nå duger. Slikt må man lage selv om det skal bli noe bra er jeg redd. Eller, motivvalget må man i hvert fall stå for selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvor kan jeg finne en genial avatar? Føler ikke den jeg har nå duger. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=612135&hl= ^^ Spør her Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Alastor: Det pleier å gi seg etter hvert. Det er lov å håpe, da hittil har dette vært en AIDS-tråd at uante dimensjoner. "Hurra, SO(-ekvivalenten) er tilbake!" "Sååå, hva skal vi prate om?" "Jeg er lesbisk." "Åååå, jeg også! Vil du komme på besøk?" "Ja!" "" "Når?" "Når som helst." "Ok." "Det passer fint i morgen." "Jeg kommer." "" "Skal jeg ta med dildo, da, eller?" "FÅ SE BILDER, DA!" "Nei, jeg har en stor samling." "OMG! LOL liksom!" "Så fint." "Ikke sant?" etc. etc. Skjønner ikke helt problemet her? Om du virkelig har så store problemer med denne tråden, så er det jo ikke vanskeligere enn at du bare ligger unna? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skjønner ikke helt problemet her? Om du virkelig har så store problemer med denne tråden, så er det jo ikke vanskeligere enn at du bare ligger unna? Det er mye mer morsomt å spre edder og galle og la alle andre få vite hvor misfornøyd man er med dem vet du Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Skjønner ikke helt problemet her? Om du virkelig har så store problemer med denne tråden, så er det jo ikke vanskeligere enn at du bare ligger unna? Ah, den velkjente nazistløsningen, den er alltid fin. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har fått meg ny klokke, så nå har jeg to! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Skjønner ikke helt problemet her? Om du virkelig har så store problemer med denne tråden, så er det jo ikke vanskeligere enn at du bare ligger unna? Det er mye mer morsomt å spre edder og galle og la alle andre få vite hvor misfornøyd man er med dem vet du Ah, selvfølgelig. Forresten, NAJS æs på rpp! Skarstad: HAHAHAHAHAHA! Nazistløsningen.. heh.. hehe.. HEHEHAHOAHOA! edge: Wow, fine klokker! Hva kostet de? Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Får legge meg i tenkekassen å finne hva jeg vil ha da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg