Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Heller Trondheim enn Oslo, true fact! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Ooh, Trondhjem. Kurant by. Ikke like bra som Stavanger, men. Mange hyggelige folk der. Siddiser og slikt. Yay ^^ Stavanger har sugen skole. Hater forresten dialekta. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vet lillesøster liker blant annet dette: Hvor ganmmel er hun? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg har lyst til å handle på The Book Depository; er det veldig sært å kjøpe bøker av norske forfattere på engelsk? Ja Ooh, Trondhjem. Kurant by. Ikke like bra som Stavanger, men. Mange hyggelige folk der. Siddiser og slikt. Yay ^^ Eh, Stavanger er et sted man kommer fra, ikke sted man drar til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Utrolig. Hvis det er enkelte ting legen min ikke vil skrive ut så er det visst bare å bestille det fra england så skriver en lege der ut en resept for meg og sender det i posten. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eh, Stavanger er et sted man kommer fra, ikke sted man drar til.Wops, I phail. Jeg flytter dit med Espen pai i august en gang. 8D Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hørte at en BB deltaker daua idag.. fra siste sesong.. svensk.. Er det forbudt å spørre her om noen veit hvem det kan være? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, jeg kom akkurat på at jeg satt på vann for ~40 minutter siden . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Wops, I phail. Jeg flytter dit med Espen pai i august en gang. 8D Negativ ganger negativ er lik positiv?? Ja Daaaaaaaaaaang. Also: The Ricky Gervais Show er noe av det morsomste jeg noengang har hørt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Also: The Ricky Gervais Show er noe av det morsomste jeg noengang har hørt. Hva er det? [Ja, jeg gidder ikke google] Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 se overskriften på TB.no "Lokale fotballspillere er på Liseberg" :O Ble litt redd når jeg leste nyheten. Da dama mi er en av de fotballspillerne som var på Liseberg. Jeg ringte hun og hu fortalte meg at hun sto i kø og så på. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hva er det?[Ja, jeg gidder ikke google] Et radioprogram om alt mulig rart (akkurat nå snakker de om en ape-astronaut) med Ricky Gervais (fra The Office), Stephen Merchant (mangeren til Gervais i Extras) og Karl Pilkington. Det var visstnok verdens mest populære pocast en stund. Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Heller Trondheim enn Oslo, true fact! True dat! Ooh, Trondhjem. Kurant by. Ikke like bra som Stavanger, men. Mange hyggelige folk der. Siddiser og slikt. Yay ^^ Stavanger har sugen skole. Hater forresten dialekta. Hvordan kan du hate dette herlige målet? Eller vent ... Du har ikke bodd med trøndersk rundt deg i 20 år, har du vel? Ooh, Trondhjem. Kurant by. Ikke like bra som Stavanger, men. Mange hyggelige folk der. Siddiser og slikt. Yay ^^ Eh, Stavanger er et sted man kommer fra, ikke sted man drar til. Pfft. Klart det er. Etter 22 år i Trøndelag blir det tilbake til Stavanger for å enten starte som DJ eller søke jobb i fotosjappe, eller få seg jobb som kameramann i lokal-TV. Yay, jeg har planene klare. Og hus klart. Personen som bor der må bare dø eller flytte på gamlehjem først (uff, nå var jeg slem). Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 yay, installere iPod touch programvare 2.0 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hva skjer med at nybadete hunder ALLTID finner det lille av gjørme som finnes på bakken? :\ Gråbrune poter ftw. \o/ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvordan kan du hate dette herlige målet?Eller vent ... Du har ikke bodd med trøndersk rundt deg i 20 år, har du vel? Bor i Haugesund til informasjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Aha. I see. Oh well. I r happytard. Grændis, cola og Cold Case ^^ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kapteinen skremte meg o.0 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan noen gi meg motivasjon til å ta opp temaet: "oss", med en veninne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg