Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er i og for seg enig med Zlatzman, men så igjen ... Latskap + nettopp fått penger gjør det veldig lett å ringe til pizzasjappa som ligger et par hundre meter herifra og like ved postkassa jeg uansett må gå til, så da er det ganske greit å bare ringe og fikse det. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Da spiste jeg nettop en hjemmelaget hamburger. Med salat, ost og kanel! OMG, i forgot comma. Endret 15. juli 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er i og for seg enig med Zlatzman, men så igjen ... Latskap + nettopp fått penger gjør det veldig lett å ringe til pizzasjappa som ligger et par hundre meter herifra og like ved postkassa jeg uansett må gå til, så da er det ganske greit å bare ringe og fikse det. Blir lite pizzasjappepizza på meg forsåvidt, så det går greit om sommeren. Frossenpizza prøver jeg å holde meg unna nå. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Pizza spises det nesten litt mye av på hybelen, så greit med litt mindre pizza i sommerferien synes nå jeg. Jeg har bare gått over ifra ferdigpizza til take-away, jeg. Det er fint å ha litt mer enn 3100,- å rutte med i måneden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg laget faktisk min egen middag idag, spaghetti og Max-boller. *stolt* (Jeje, bla bla om at det er laget på fem minutter og skal bare varmes, men bare det å lage noe selv istedenfor å kjøpe det på det lokale hjørnet, er framskritt for meg.) Endret 15. juli 2008 av Billy Bob Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er i og for seg enig med Zlatzman, men så igjen ... Latskap + nettopp fått penger gjør det veldig lett å ringe til pizzasjappa som ligger et par hundre meter herifra og like ved postkassa jeg uansett må gå til, så da er det ganske greit å bare ringe og fikse det. Blir lite pizzasjappepizza på meg forsåvidt, så det går greit om sommeren. Frossenpizza prøver jeg å holde meg unna nå. Ja, jeg skjønte nesten det. Pizzasjappepizza er dyre greier. Gikk i first price-pizza her. Grøss, håper jeg aldri mer slipper å spise den. Da spiser jeg heller Grandiosa ... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ja, jeg skjønte nesten det.Pizzasjappepizza er dyre greier. Gikk i first price-pizza her. Grøss, håper jeg aldri mer slipper å spise den. Da spiser jeg heller Grandiosa ... Ikke smakt first price-pizzan jeg, spiser nesten bare BigOne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Svinemedaljonger med bernaisesaus og pommes frites. Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hm... skulle passe hundene i 1-1.5 time. nå har jeg passet dem i over to timer. jeg har greier jeg skal gjøre, steder jeg skal dra. dumme søstre. *klage&furte* Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Peppes Pizza's #11 er kjempegod! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Og det er hvilken? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det er #11 det, husker ikke hva det er på den, siden jeg bare sier at jeg ikke trenger pizza-kartet, bare gi meg en #11 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hm, dolly's "Fransk Åpning" er ikke god. Den har muglet ost, noe jeg og en venn fikk erfare da vi var ute og spiste en kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Den heter Franks Åpning,hva forventer du? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det er #11 det, husker ikke hva det er på den, siden jeg bare sier at jeg ikke trenger pizza-kartet, bare gi meg en #11 Men hvis du pleier å spise den kan du vel si hva som er på? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Tomatsaus, ost, biff og ananas er sikkert noe mer også, men kommer ikke på det i farten Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Peppes #11 heter "Pepper Steak" og har Biffkjøtt og paprika som topping. Meny Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Takk Llandari Den er knallgod og anbefales. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Pizza med blåskimmelost er i alle fall godt Evt. en hvilken som helst steik med gorgonzolasaus og fløtegratinerte poteter. Nomnomnom. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Blåskimmelost?? Smakte det på danskebåten, ikke bra saker. Spyttet ut alt sammen i servietten, huff og huff. Gjør som meg, spis Grandis! Endret 15. juli 2008 av MadnL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg