Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Åja. Få snakkinga di under 2 timer, så bytter du til OC. God natt, Eplefe. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha, keep up the talking, liksom.Jeg kryper til sengs selv. Vi snakkes, dudes and dudettes. natta feen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 du har tid neste fredag ikke sant? Det jeg faktisk har oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Åja. Få snakkinga di under 2 timer, så bytter du til OC. God natt, Eplefe. tror ikke jeg kan få den stort lavere du har tid neste fredag ikke sant? Det jeg faktisk har oO da sender jeg veibeskrivelse på pm, og pengene får du tilbake når du har kommet frem Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal snart sove jeg og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 du har tid neste fredag ikke sant? Det jeg faktisk har oO wtf...du sa at du var opptatt igår til meg på gospelen når det gjaldt den turen til Lommedalen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 da sender jeg veibeskrivelse på pm, og pengene får du tilbake når du har kommet frem Aight Jeg skal snart sove jeg og. Du får... kose deg Selv har jeg ingen planer om å sove enda... Jeg blir kreativ om natten, og da klarer jeg å jobbe wtf...du sa at du var opptatt igår til meg på gospelen når det gjaldt den turen til Lommedalen Lommadalen = koster penger Espen pai = betaler penger You see the logic? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg skal se ferdig filmen og så sove. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lommadalen = koster pengerEspen pai = betaler penger You see the logic? I am a shuger daddy Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 I am a shuger daddy Yeah Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) da sender jeg veibeskrivelse på pm, og pengene får du tilbake når du har kommet frem Aight Jeg skal snart sove jeg og. Du får... kose deg Selv har jeg ingen planer om å sove enda... Jeg blir kreativ om natten, og da klarer jeg å jobbe wtf...du sa at du var opptatt igår til meg på gospelen når det gjaldt den turen til Lommedalen Lommadalen = koster penger Espen pai = betaler penger You see the logic? Lommedalen don't cost a penny, my friend mrbjoern ^^, Alle som har betalt kontigent får turen gratis Endret 12. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har en frakk... noen som vil komme og varme seg? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg fryser ikke. Skal snart under dyna anyways. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har en frakk... noen som vil komme og varme seg? Så klart Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Lommedalen don't cost a penny, my friend mrbjoern ^^, Alle som har betalt kontigent får turen gratis Still... Timesbetalingen blir bedre hos Paien =P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 jeg har en frakk... noen som vil komme og varme seg? Så klart flott god plass bare still deg med ryggen til Paien er rikere. det har jo du god kjenskap til ja Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Har jeg? :S ikke prøv og snakke deg unna... du nøt godt av pengene mine før jeg traff nora du Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 flott god plass bare still deg med ryggen til Nå begynner du å bli skummel Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg