Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Edit: Eyyyy Kexy, sitter du med pommes frites uten å dele? *se bort på skålen med pomfri* Neeei, ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Også er han 15-17 år tenker jeg? Haha, godt å se at det er folk som er sprøere enn meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Også er han 15-17 år tenker jeg? Haha, godt å se at det er folk som er sprøere enn meg. Mener han er rundt der ja, Flabba husker det sikkert, men han er egentlig bare en drittunge for alt jeg vet og bryr meg om. Wannabe pønkere var morsomt for 3år siden, nå er det bare utvannet og tamt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Guiness goes with almost everything. Pink Floyd goes with almost anything. Yup, I think it's a match. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Tror nok hasjen hadde en del med i spillet å gjøre da ja. *Dra Kexy i håret* Ohh. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Alt funker med Pink Floyd, til og med brokkoli. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 *plukke blåveis til* Q.Q Jeg stikker til byen! BUH-BYE. Weeee Bare en kapp time igjen før jeg kan ta kveld. Nice Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Også er han 15-17 år tenker jeg? Haha, godt å se at det er folk som er sprøere enn meg. 17 snart 18 O.o Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Alt funker med Pink Floyd, til og med brokkoli. mmm Guinness<3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Tror nok hasjen hadde en del med i spillet å gjøre da ja. *Dra Kexy i håret* Ohh. Endret 15. juli 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 akk jeg er forelska i hårfargen min:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Guiness goes with almost everything. Pink Floyd goes with almost anything. Yup, I think it's a match. Yay Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Alt funker med Pink Floyd, til og med brokkoli. Uhm, ække brokkoli dødelig? oO Kexxy *hoppe på* Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Guiness goes with almost everything. Pink Floyd goes with almost anything. Yup, I think it's a match. Yay Hmm. Guinness og Pink Floyd. Det funker, right? Alt funker med Pink Floyd, til og med brokkoli. Uhm, ække brokkoli dødelig? oO Kexxy *hoppe på* Hva er det som ikke er dødelig i dagens samfunn og mediahelvete? Røyk og drikk til levra kreperer, er verden slik som media fremstiller den er vi døde før passerte 26 uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 He he, det har du rett i, men brokkoli er dødelig, den prøver å advare oss med sin dårlige smak elns. I alle fall om man skal tro Dr. Hibbert, og det er da ingen grunn til å ikke tro på ham. Jeg har ikke noe tro på at jeg blir eldre enn 40-50 uansett. Ikke med min livsstil Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 He he, det har du rett i, men brokkoli er dødelig, den prøver å advare oss med sin dårlige smak elns. I alle fall om man skal tro Dr. Hibbert, og det er da ingen grunn til å ikke tro på ham. Jeg har ikke noe tro på at jeg blir eldre enn 40-50 uansett. Ikke med min livsstil brokkoli er godt... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Arrrhhh, dritvær i Trondheim. Skal jaggumeg lage meg en god middag og låse meg inne med god musikk i hele dag. ... da ble ikke dagen så ille likevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft. Tror jeg ikke noe på. Kålrabbi derimot. Det er godt det! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft. Tror jeg ikke noe på.Kålrabbi derimot. Det er godt det! ja detr er godt, men det er brokkoli å... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kexxy *hoppe på* Smurfemann! *Ta imot* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Meh, ikke vet jeg. Jeg er allergisk. Sist jeg åt det, hovna jeg opp i svelg og gane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg