Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o

Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn?

tydelighvis. Var eksen hennes som gjorde det. Tok han i å stå utenfor huset i natt å kaste stein på vindu. Så tok han inn å pratet. å da kan det fram at han hadde driti i posen å ville gi den til henne:P

WOHO for gale ekkjærester:P

 

 

Haha! Fyren må jo være stein gal. Hvorfor i svarte hadde han bæsja i posen for å gi det til henne da?

fordi han ville vise at han "dreit i henne" :p

 

Haha! Fyren må jo være stein gal. Hvorfor i svarte hadde han bæsja i posen for å gi det til henne da?

 

Kanskje han dreit i henne? "ehehe"

riktig riktig :D:new_woot:

diplom til deg!

Lenke til kommentar
Snurrleif: At det var?! Hvordan får man til det liksom? Kjøper en slik plastvagina?

 

 

Han ringte et konditori på bøll (altså det var ikke sant så det er vel litt OT) og sa at med kaka så hadde han fått en fitte i posten eller noe, drit morsomt.

 

 

 

 

har dog hørt et nyhets-innslag en gang i tiden om en dame som hadde fått en liten tisse-mann i posten.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Snurrleif: At det var?! Hvordan får man til det liksom? Kjøper en slik plastvagina?

 

 

Han ringte et konditori på bøll (altså det var ikke sant så det er vel litt OT) og sa at med kaka så hadde han fått en fitte i posten eller noe, drit morsomt.

jeg lo så jeg nesten tissa på meg:P

Lenke til kommentar
Hahaha! Bæsj i posten. Fatter ikke hvordan folk kommer på det engang jeg. Kunne faktisk aldri falt meg inn å gjøre noe slikt.

ikke meg heller. noe så ekkelt... også putta det i helt gjennomsiktig pose med sånn kort på å sånn.. drit ekkelt.

 

Kort også!? Fyren er jo genial. Kudos for ideen. Men, noe må jo være feilkoblet i hodet hans. Haha, han hadde det sikkert jævla morsomt når han holdt på. :)

Lenke til kommentar
Hahaha! Bæsj i posten. Fatter ikke hvordan folk kommer på det engang jeg. Kunne faktisk aldri falt meg inn å gjøre noe slikt.

ikke meg heller. noe så ekkelt... også putta det i helt gjennomsiktig pose med sånn kort på å sånn.. drit ekkelt.

 

Kort også!? Fyren er jo genial. Kudos for ideen. Men, noe må jo være feilkoblet i hodet hans. Haha, han hadde det sikkert jævla morsomt når han holdt på. :)

 

 

Han er hasjis og Gudene vet hva annet han er, wannabe pønker vettu.

Lenke til kommentar
Hahaha! Bæsj i posten. Fatter ikke hvordan folk kommer på det engang jeg. Kunne faktisk aldri falt meg inn å gjøre noe slikt.

ikke meg heller. noe så ekkelt... også putta det i helt gjennomsiktig pose med sånn kort på å sånn.. drit ekkelt.

 

Kort også!? Fyren er jo genial. Kudos for ideen. Men, noe må jo være feilkoblet i hodet hans. Haha, han hadde det sikkert jævla morsomt når han holdt på. :)

asså han røyker så mye hasj at jeg skjønner ikke at han var i stand til å tenke no som hellst. å var kanskje det som var porblemet:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...