NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 synes Batman er kulere. batman er best ikkesant? Jeg elsket Batman. meg + Batman = <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 *sitte for seg selv og kose seg med en feit kurv med MAD, Fantomet og Billy* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn? tydelighvis. Var eksen hennes som gjorde det. Tok han i å stå utenfor huset i natt å kaste stein på vindu. Så tok han inn å pratet. å da kan det fram at han hadde driti i posen å ville gi den til henne:P WOHO for gale ekkjærester:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 *sitte for seg selv og kose seg med en feit kurv med MAD, Fantomet og Billy* Hva heter han beste MAD tegneren igjen? Don Martin er det ikke? jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn? tydelighvis. Var eksen hennes som gjorde det. Tok han i å stå utenfor huset i natt å kaste stein på vindu. Så tok han inn å pratet. å da kan det fram at han hadde driti i posen å ville gi den til henne:P WOHO for gale ekkjærester:P Tom? o.0 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flabba: Åh, herregud. Hva faaaen. XD Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 den grossout-testen var ikke så veldig ekkel... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 *sitte for seg selv og kose seg med en feit kurv med MAD, Fantomet og Billy* Hva heter han beste MAD tegneren igjen? Don Martin er det ikke? jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn? tydelighvis. Var eksen hennes som gjorde det. Tok han i å stå utenfor huset i natt å kaste stein på vindu. Så tok han inn å pratet. å da kan det fram at han hadde driti i posen å ville gi den til henne:P WOHO for gale ekkjærester:P Tom? o.0 Mhm. JEg tok han inn. Satte oss medmed kakao med krem og snakket om brudd og følelser å slikt.. han var dopa:P det var gøy. Kjeffta og kasta han ut på morgenkvissten i dag:P Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Folkens! Gjett hva jeg fikk på døra nå! Blomster =D Hrmf... Sånt skjer aldri med meg Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o det var litt ekkelt... for posen var gjennomsiktig:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Så vidt jeg vet er det Don Martin ja. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flabba: Åh, herregud. Hva faaaen. XD ekskjæreste... som ikke funka å ha som venn. så de ble heller bittrefiender:P å da får du bæsj i posten:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Folkens! Gjett hva jeg fikk på døra nå! Blomster =D Hrmf... Sånt skjer aldri med meg *plukke blåveis til* Q.Q Jeg stikker til byen! BUH-BYE. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 LLandari, ikke med meg heller =/ Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Du kødder? Finnes det virkelig folk som gjør sånn? tydelighvis. Var eksen hennes som gjorde det. Tok han i å stå utenfor huset i natt å kaste stein på vindu. Så tok han inn å pratet. å da kan det fram at han hadde driti i posen å ville gi den til henne:P WOHO for gale ekkjærester:P Haha! Fyren må jo være stein gal. Hvorfor i svarte hadde han bæsja i posen for å gi det til henne da? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Da hadde jeg gått amok tror jeg Ô.ô Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Folkens! Gjett hva jeg fikk på døra nå! Blomster =DHørte rykter om det allerede i går. Men vedkommende hadde ikke addressen din stakkar. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Flabba: Åh, herregud. Hva faaaen. XD ekskjæreste... som ikke funka å ha som venn. så de ble heller bittrefiender:P å da får du bæsj i posten:P Trodde da de ble venner etter "omg-vi-må-ha-barn-sammen-tingen" jeg? o.0 Siden de sto og nussa på hverandre liksom.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 LLandari, ikke med meg heller =/ ikke meg heller:/ har aldri fått blommster... utenom av mamma:P og en rose an gang i tiden fra X-kjæreste... men aldri sånn koselig på døra.*missunnelig* Flabba: Åh, herregud. Hva faaaen. XD ekskjæreste... som ikke funka å ha som venn. så de ble heller bittrefiender:P å da får du bæsj i posten:P Trodde da de ble venner etter "omg-vi-må-ha-barn-sammen-tingen" jeg? o.0 Siden de sto og nussa på hverandre liksom.. maria begynner å grine når hun ser han liksom så nei:P de prøvde, men det funka ikke å væe venner for deg. Så vi m være venner hvis ikke får vel jeg å bæsj i posten? *poke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg