Kexxy er sexxy! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 *løpe rundt og rope* Jeeeeeeeei! Kylling og pomfri til frokost. ^________^ /me is happy. ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, testen var da virkelig ikke så ille? Det værste var kvisa. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 DU? Hva pokker gjorde du på jobben min? Sånn bortsett fra å knabbe colaen min da.Ikke stort.PS: Jeg har hørt rykter om at det lønner seg å holde seg unna kaffen i dag. Å? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, testen var da virkelig ikke så ille? Det værste var kvisa. Kvisa nei. Den var ikke ille. Det med tennene var mye verre. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fantomet er en stygg skaphomo som ikke har noen anelse om hva man har på seg. Gammelt jungelord. Hva? Går han med t-skjorte under frakken? Ja, går ikke an :!: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kvisa var direkte pain å se på. Tenk å skvise den! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fikk lyst å klemme på kvisa. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, testen var da virkelig ikke så ille? Det værste var kvisa. Kvisa nei. Den var ikke ille. Det med tennene var mye verre. Jeg rynket ikke på nesa engang. Skikkelig skuffende test. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt, Nikka. Hentai? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 PS: Jeg har hørt rykter om at det lønner seg å holde seg unna kaffen i dag. Det går bra. Drikker ikke sånt skvip uansett. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke noe problem, Nikka. Holder meg til store øyne og melonpupper. Hellsing it is! Melonpupper? WTF. Pupper skal passe til kroppen de sitter fast på, skal det passe med store meloner så må jo resten av kroppen være uforskammet stor også. :S Nei, takke meg til små koselige pupper som passer til resten av proposjonene i steden. Det sier du bare for å høres bedre ut enn oss andre. Sviker. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt, Nikka. Hentai? Nei. Folkens! Gjett hva jeg fikk på døra nå! Blomster =D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) jeg fikk en bæsj i posten i går som var adresert til min lillesøster O.o Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det sier du bare for å høres bedre ut enn oss andre. Sviker. Faktisk ikke. 1. Enorme pupper er ikke pent. 2. Store pupper på små damer funker heller ikke. Små myke gode pupper. FTW. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Preacher er the shit.En fallen prest med "the word of god", en leiemorderske som dame og vampyr som bestekompis. Kan ikke få det bedre enn det vel. Sandman er også digg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, testen var da virkelig ikke så ille? Det værste var kvisa. Kvisa nei. Den var ikke ille. Det med tennene var mye verre. Jeg rynket ikke på nesa engang. Skikkelig skuffende test. Du må innrømme at bilde 46 var litt kult, det med de fingrene ^^ Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 synes Batman er kulere. batman er best Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Den er sær, Flabba. *Titte bort på de fine rosene* I manga og anime pleier puppene å være sånn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Det sier du bare for å høres bedre ut enn oss andre. Sviker. Faktisk ikke. 1. Enorme pupper er ikke pent. 2. Store pupper på små damer funker heller ikke. Små myke gode pupper. FTW. You speak the truth ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg