Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? At han banker opp pirater sammen med sin trofaste ulv? Det, samt at han er mann! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? Nada. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? Nada. Takk, søte du. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? At han banker opp pirater sammen med sin trofaste ulv? Trenger han trokot og ei teit badebukse på utsiden av den enda teitere trikoten for å banke pirater? Get a life, liksom. nei, men kanskje han liker å se stygg ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Meh. Jeg syns Fantomet er en av de tøffeste tegneserieheltene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje Fantomet bare er teit, rett igjennom? Hva sier du til det (F)(H)(L)abba? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 synes Batman er kulere. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke noe problem, Nikka. Holder meg til store øyne og melonpupper. Hellsing it is! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fantomet er en stygg skaphomo som ikke har noen anelse om hva man har på seg. Gammelt jungelord. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje Fantomet bare er teit, rett igjennom? Hva sier du til det (F)(H)(L)abba? joja han er teit, men tegneserien er alikevell underholdene. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er litt betatt av Donald Duck. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Fantomet er en stygg skaphomo som ikke har noen anelse om hva man har på seg. Gammelt jungelord. Kjeften på deg, teiten >: [ Dere er alle teite. Unntatt Flabba. *springe gråtende bort fra kafeen* Endret 15. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Preacher er the shit. En fallen prest med "the word of god", en leiemorderske som dame og vampyr som bestekompis. Kan ikke få det bedre enn det vel. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Fantomet er en stygg skaphomo som ikke har noen anelse om hva man har på seg. Gammelt jungelord. Hva? Går han med t-skjorte under frakken? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ikke noe problem, Nikka. Holder meg til store øyne og melonpupper. Hellsing it is! Melonpupper? WTF. Pupper skal passe til kroppen de sitter fast på, skal det passe med store meloner så må jo resten av kroppen være uforskammet stor også. :S Nei, takke meg til små koselige pupper som passer til resten av proposjonene i steden. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror ikke du skjønte poenget mitt, Nikka. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Noen har stjålet den ene cola-boksen jeg satte i kjøleskapet i dag tidlig. Blir synd på den stakkaren hvis jeg finner ut hvem det er! DU? Hva pokker gjorde du på jobben min? Sånn bortsett fra å knabbe colaen min da. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Og jeg stikker bort til nerosmind siden han har skaffet seg super smash bral til wii Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Noen har stjålet den ene cola-boksen jeg satte i kjøleskapet i dag tidlig. Blir synd på den stakkaren hvis jeg finner ut hvem det er! DU? Hva pokker gjorde du på jobben min? Sånn bortsett fra å knabbe colaen min da. Ikke stort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 DU? Hva pokker gjorde du på jobben min? Sånn bortsett fra å knabbe colaen min da.Ikke stort.PS: Jeg har hørt rykter om at det lønner seg å holde seg unna kaffen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg