Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, pm med bilder? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Har gått til innkjøp av tegneserier her om dagen. Slike gammle klassikkere. Å det var overaskende bra synes jeg. Åh, sånne ... Du liker det der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Har gått til innkjøp av tegneserier her om dagen. Slike gammle klassikkere. Å det var overaskende bra synes jeg. Åh, sånne ... Skal ikke kommentere gramatikk? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 We can is tøffe! Vi klarte hele den der såkalte ekle testen. ^^ http://iadulthost.com/grossouttest/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja spiderman, batman, hulken, fantomet... slike Kun halvparten de der er "gamle klassikere". Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja spiderman, batman, hulken, fantomet... slike Kun halvparten de der er "gamle klassikere". for meg er alle de klassikkere. Kommer jo ann på hva du er vokst opp med hva du synes er klassikker er selv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Skal ikke kommentere gramatikk? Jeg har moderert med og har nøyd meg med å sende en PM denne gangen. Ikke at hun ser ut til å bry seg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 We can is tøffe! Vi klarte hele den der såkalte ekle testen. ^^http://iadulthost.com/grossouttest/ Jeg ble skikkelig skuffet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Sjur : Åh, stemmer det. Glemte det helt. Oo Jeg kan gi deg noen eksempler når jeg kommer hjem om et par uker Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Har gått til innkjøp av tegneserier her om dagen. Slike gammle klassikkere. Å det var overaskende bra synes jeg. Åh, sånne ... Skal ikke kommentere gramatikk? jeg har dysleksi å da blir det mye feil. beklager om det er irriterende Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 for meg er alle de klassikkere. Kommer jo ann på hva du er vokst opp med hva du synes er klassikker er selv. Men de blir ikke oppfattet som det av allmennheten, og alt du sa var at du hadde kjøpt flere "gamle klassikere". Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja spiderman, batman, hulken, fantomet... slike Kun halvparten av de der er "gamle klassikere". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja spiderman, batman, hulken, fantomet... slike Jeg elsker Fantomet Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg er verd $1070 det er over $235 mer en snittet. Red.: Glem det. Endret 15. juli 2008 av NikkaYoichi Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja spiderman, batman, hulken, fantomet... slike Jeg elsker Fantomet jeg å han er den dummeste hellten, men alikevell så utrolig kul. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? At han banker opp pirater sammen med sin trofaste ulv? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? vet ikke. bare finnet han underholdene Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hva er egentlig kult med en mann i trikot med badebuksa utenpå? At han banker opp pirater sammen med sin trofaste ulv? Trenger han trokot og ei teit badebukse på utsiden av den enda teitere trikoten for å banke pirater? Get a life, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg