Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare ... alt. Det har vart i timesvis! The Game hevet kvalitet for en stakket stund enest.
Okei. Når han hever kvaliteten er det faktisk direkte skremmende. Vi kan snakke om film. Jeg fant en film på IMDB i går som jeg bestemte meg for at jeg skulle se. Psykologisk drama, og jeg kan ikke fatte at den har gått meg hus forbi tidligere. Hard Candy.

kan du gjøre no anna enn å klage?
Kan dere gjøre noe for å heve kvaliteten på postene "litt" over nivået til en barnehagesamtale?

Edit: And also, det er LOV å fjerne noen quotes eller sette inn et "*snip*" når det er så mange quotes i en post. Jesus Kristus.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Såeh ... Bare et random spørsmål helt ut i fra det blå.

Jeg var på fest for noen helger siden og etter at vi hadde blitt susa berusa og mer enn brisen, så kom spørsmålet om pikk eller pung. Jeg ble litt satt ut ... Hva søren er "pikk eller pung"? De jeg var på fest med bare lo og forklarte ingenting.

Lenke til kommentar
Bare ... alt. Det har vart i timesvis! The Game hevet kvalitet for en stakket stund enest.
Okei. Når han hever kvaliteten er det faktisk direkte skremmende. Vi kan snakke om film. Jeg fant en film på IMDB i går som jeg bestemte meg for at jeg skulle se. Psykologisk drama, og jeg kan ikke fatte at den har gått meg hus forbi tidligere. Hard Candy.

kan du gjøre no anna enn å klage?
Kan dere gjøre noe for å heve kvaliteten på postene "litt" over nivået til en barnehagesamtale?

ja, men kanskje vi ikke vil? dere MÅ jo ikke les det vi skriver hvis det er så ille

Lenke til kommentar
ja, men kanskje vi ikke vil? dere MÅ jo ikke les det vi skriver hvis det er så ille
Det er et offentlig forum, og vi henger her vi òg. Hvis dere har så jævlig med problemer med å roe ned tiss og bærsj-samtalen kan jo dere PMe hverandre msn-adresser og gå CRAZY.

vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige.

Når en kjenner ytterst få nordlendinger, er det spesielt spennende når en av de ringer uten å presentere seg.

ringte en mann hit i går sånn kl 3 på natta å kke sa navn bare "hei åssen strå det til?" O.o det var skummelt

Lenke til kommentar
vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige.
Ja, for det var det eneste barnslige elementet i den foregående samtalen. Thomas unnskyldte deg sist, men du er ikke så flink til å passe på deg selv, gitt.
Eplefe. :glare:
What?

Edit: Takk det samme, Skarstad. 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...