Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) RUMPE! Ja kan vi se den? jaja selvsakt:P U would like that, wouldent u seff:P alltid... It is of this I speak. Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Nei takk, jeg er mer en puppemann. pupper er oppskrytt RUMPE! Ja kan vi se den? jaja selvsakt:P U would like that, wouldent u seff:P alltid... It is of this I speak. kan du gjøre no anna enn å klage? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Bare ... alt. Det har vart i timesvis! The Game hevet kvalitet for en stakket stund enest.Okei. Når han hever kvaliteten er det faktisk direkte skremmende. Vi kan snakke om film. Jeg fant en film på IMDB i går som jeg bestemte meg for at jeg skulle se. Psykologisk drama, og jeg kan ikke fatte at den har gått meg hus forbi tidligere. Hard Candy. kan du gjøre no anna enn å klage?Kan dere gjøre noe for å heve kvaliteten på postene "litt" over nivået til en barnehagesamtale? Edit: And also, det er LOV å fjerne noen quotes eller sette inn et "*snip*" når det er så mange quotes i en post. Jesus Kristus. Endret 15. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 kan du gjøre no anna enn å klage?Det hender han lovpriser en viss tenåringsdetektiv på tvnorge i stedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Såeh ... Bare et random spørsmål helt ut i fra det blå. Jeg var på fest for noen helger siden og etter at vi hadde blitt susa berusa og mer enn brisen, så kom spørsmålet om pikk eller pung. Jeg ble litt satt ut ... Hva søren er "pikk eller pung"? De jeg var på fest med bare lo og forklarte ingenting. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Bare ... alt. Det har vart i timesvis! The Game hevet kvalitet for en stakket stund enest.Okei. Når han hever kvaliteten er det faktisk direkte skremmende. Vi kan snakke om film. Jeg fant en film på IMDB i går som jeg bestemte meg for at jeg skulle se. Psykologisk drama, og jeg kan ikke fatte at den har gått meg hus forbi tidligere. Hard Candy. kan du gjøre no anna enn å klage?Kan dere gjøre noe for å heve kvaliteten på postene "litt" over nivået til en barnehagesamtale? ja, men kanskje vi ikke vil? dere MÅ jo ikke les det vi skriver hvis det er så ille Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Velge mellom pikk eller pung? Veit ikke jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja, men kanskje vi ikke vil? dere MÅ jo ikke les det vi skriver hvis det er så illeDet er et offentlig forum, og vi henger her vi òg. Hvis dere har så jævlig med problemer med å roe ned tiss og bærsj-samtalen kan jo dere PMe hverandre msn-adresser og gå CRAZY. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Når en kjenner ytterst få nordlendinger, er det spesielt spennende når en av de ringer uten å presentere seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Infidel! I kill you! Rumpe > pupper Deg om det. Nei takk, jeg er mer en puppemann. pupper er oppskrytt Pff. Rumper er oppskrytt! Jeg tar en heit overkropp anytimes ovenfor rumper og slikt. Det være seg om det er mannlige eller kvinnelige overkropper ;D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 ja, men kanskje vi ikke vil? dere MÅ jo ikke les det vi skriver hvis det er så illeDet er et offentlig forum, og vi henger her vi òg. Hvis dere har så jævlig med problemer med å roe ned tiss og bærsj-samtalen kan jo dere PMe hverandre msn-adresser og gå CRAZY. vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige. Når en kjenner ytterst få nordlendinger, er det spesielt spennende når en av de ringer uten å presentere seg. ringte en mann hit i går sånn kl 3 på natta å kke sa navn bare "hei åssen strå det til?" O.o det var skummelt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Meh, nå ble det utrivelig stemning her. Da kan jeg stikke å spise. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Meh, nå ble det utrivelig stemning her. Da kan jeg stikke å spise. ja tenkte det jeg å Lenke til kommentar
min sin Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Nei det er MIN SIN! Kjeften! Hun er vel hans, du vet han som jobber på kafeen. og han er min sin Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige. Det er langt fra den eneste delen av samtalen deres (som forøvrig hører hjemme på MSN) som kan klassifiseres som infantil. Red.: Godt jobba, Eplefe! Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige. Det er langt fra den eneste delen av samtalen deres (som forøvrig hører hjemme på MSN) som kan klassifiseres som infantil. det kan godt hende... beklager! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Helt latterlig, tror du seriously at du styrer forumet? Lille prick. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Meh, nå ble det utrivelig stemning her. Da kan jeg stikke å spise. ja tenkte det jeg å Da ble det mat Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) vi har sakt RUMPE en gang... å det var der... oooh ja nå var vi barnslige.Ja, for det var det eneste barnslige elementet i den foregående samtalen. Thomas unnskyldte deg sist, men du er ikke så flink til å passe på deg selv, gitt.Eplefe. What? Edit: Takk det samme, Skarstad. 8D Endret 15. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg