Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Yay ^^

 

Men eff, jeg skulle jo spise :p

Jeg kommer aldri til å klare å forlate kafeen, jeg gjorde det ikke før, og jeg gjør det ikke nå.

Sulte meg tynn, yay :D

er det jeg driver med. er fin slankekur å sitte her:P me når folk ikke sier noe får man muligheten til å gå å hente mat... å da funker det ikke så bra lengere:P

Ja, jeg vet.

Men jeg klarer stort sett ikke forlate kafeen i frykt for at folk skal poste noe jeg ikke får med meg. Så da blir det å sitte til jeg svimer ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NRJ er jo helt greit å høre på da!

å gud nei.

 

Yay ^^

 

Men eff, jeg skulle jo spise :p

Jeg kommer aldri til å klare å forlate kafeen, jeg gjorde det ikke før, og jeg gjør det ikke nå.

Sulte meg tynn, yay :D

er det jeg driver med. er fin slankekur å sitte her:P me når folk ikke sier noe får man muligheten til å gå å hente mat... å da funker det ikke så bra lengere:P

Ja, jeg vet.

Men jeg klarer stort sett ikke forlate kafeen i frykt for at folk skal poste noe jeg ikke får med meg. Så da blir det å sitte til jeg svimer ^^

ja blir sånn... det er ikke bra. det av avhengihetsdannende:P

Lenke til kommentar
NRJ er helt forferdelig :p

 

Jeg vet det ikke er bra, men, men ... Hva skal vi gjøre med det? :p

Null og niks, bare sitte her og sulteslanke oss :D

 

Til farmors store forskrekkelse. Hu prøver å feite meg opp :p

all radio er dritt...

 

God morgen, forumtøsene. ^_^

morgen.

Lenke til kommentar
Advarsel: Om noen sender deg noe de kaller for "gross out test" så ikke ta den. Den består av 50 bilder som blir gradvis verre. Trodde jeg var herdet. Men når det kom til de fire siste så måtte tilogmed jeg gi tapt. Faen i helvete. Får ikke de siste bildene ut av hodet mitt. :-S

hvor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...