Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm ... Spise mens jeg ser på bildene, eller etter? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 I mitt tilfelle, jenter med dA-profil og knæsjfarger på håret, som kan høre på rock som ikke bare er fra Japan, men det virker som de bare vil ha badboys : <Ikke noen som liker Pink Floyd og å gå måneskinnstur midt på natten ute i skogen i bælmørket for å skremme vettet av seg selv og få i gang fantasien. Lars, jeg ble interessert i å se jeg er en sånn å jeg liker ikke badboys no spesiellt. de er teite og "oooh jeg er så tøff og stor og skummel" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Ooh Og du har flotte bilder på dA også ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Egentlig så tror jeg ikke de jentene er ute etter bad boys. De bare tror de er det. Og så når de får dem så prøver de å forandre dem. Noe som selvsagt ender med gråt og tenners gnissel. Endret 15. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Ooh Og du har flotte bilder på dA også ^^ neimen takk du:D Egentlig så tror jeg ikke de jentene er ute etter bad boys. De bare tror de er det. Og så når de får dem så prøver de å forandre dem.Noe som selvsagt ender med gråt og tenners gnissel. jenter er dumme å går etter feil type gutter.Også blir det gråt å rama også kanskje de lærer av det å finner en flott og hyggelig ung mann i stede. Eller så finner de en som slår oger værre en forje:P Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Eww. Fikk igrunn enda mindre lyst på mat nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm ... Jeg ble mer sulten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 <rasp> i was catering a “tenant appreciation” event in palo alto yesterday <rasp> we had these slushie machines, but one broke and spilled everywhere <rasp> so i went to the main office to ask if they had a hose, but the guy tells me, <rasp> “no, but i see the google guys across the street using a hose sometimes, you can try asking them” <rasp> turns out this place was right next to one of google’s offices <rasp> i walked over to the cafeteria area and asked one of the cooks, be he told me they didn't know where it was <rasp> as i was walking away, i had a little moment to myself... <rasp> "wow, i just queryed google irl" <rasp> "lol" Comment: error 404: hose not found Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm ... Jeg ble mer sulten nå ble jeg nysjerrig å... faen! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BE MY BADBOY, BE MY BADBOY!!!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Morgen, folkens. Skjer det noe her i dag? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BE MY BADBOY, BE MY BADBOY!!!! er ikke det en sang som er sånn? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor det, Datasmurf? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Morgen, folkens. Skjer det noe her i dag? noen har sett på no ekkle bilder. Og ellers er det litt stille her:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lol @ Lars Jeg tror jeg overlevde ganske greit, følte ikke noe brekninger eller noe, ikke som da jeg så visse smerteolympiade-filmer Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BE MY BADBOY, BE MY BADBOY!!!! er ikke det en sang som er sånn? Jo selvfølgelig Sees på av eget ansvar; Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 noen har sett på no ekkle bilder. Og ellers er det litt stille her:P Det var vel ikke noe nytt, egentlig. Hehe. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BE MY BADBOY, BE MY BADBOY!!!! er ikke det en sang som er sånn? Jo selvfølgelig Sees på av eget ansvar; O.o jeg slo fort av... det eren jævlig sang. Nå har jeg den på hjernen. takk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) BE MY BADBOY, BE MY BADBOY!!!! Won't you be my bad boy, be my man , be my weekendlover, but don't be my friend. You can be my bad boy, but understand, that I don't need you in my life again. Morgen, folkens. Skjer det noe her i dag? Vi koser oss med bilder og diskuterer jenter og badboys ^^ Hvorfor det, Datasmurf? Ikke helt sikker. Bare merka sulten mer. Endret 15. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 noen har sett på no ekkle bilder. Og ellers er det litt stille her:P Det var vel ikke noe nytt, egentlig. Hehe. næ... kanskje ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg