L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) heihei Miiiiiin siiiiin! Nei, dagen i dag er ikke spesielt fin. Jeg må på besøk til mutter i dag også - jeg var jo der i går! Nei det er MIN SIN! Og dagen i dag er midt på treet. Endret 15. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hvordan har folket det i dag ? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Skarstad: Alta ja. Har ei venninne der oppe jeg gjerne vil besøke. Om noen har falt ned i en brønn bør du hjelpe dem opp, ikke hoppe nedi selv. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Nei det er MIN SIN! Kjeften! Hun er vel hans, du vet han som jobber på kafeen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 hvordan har folket det i dag ? Sånn midt på treet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) hvordan har folket det i dag ? Så langt bra, og blir sikkert enda bedre når jeg bare får laget meg en 7-8 skiver, om grovbrødet og det sunne pålegget fortsatt er å oppdrive. Glemte å gjemme det i går. Skarstad: Alta ja. Har ei venninne der oppe jeg gjerne vil besøke. Om noen har falt ned i en brønn bør du hjelpe dem opp, ikke hoppe nedi selv. La meg gjette, du er ikke spesielt overbegeistra for Alta / personer fra Alta? edit: å hjemme faktisk. Endret 15. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Skarstad: Alta ja. Har ei venninne der oppe jeg gjerne vil besøke. Om noen har falt ned i en brønn bør du hjelpe dem opp, ikke hoppe nedi selv. Skarstad strikes again. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kjeften! Hun er vel hans, du vet han som jobber på kafeen.Ja hun er nok det. Faen ta at ikke du og jeg har sånn fancy kafe-jobb. Da hadde vi kanskje hatt en sjanse. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) hvordan har folket det i dag ? Sånn midt på treet hvorfor bare midt på treet? hvordan har folket det i dag ? Så langt bra, og blir sikkert enda bedre når jeg bare får laget meg en 7-8 skiver, om grovbrødet og det sunne pålegget fortsatt er å oppdrive. Glemte å hjemme det i går. å faen jeg glemmte rundstykker i ovnen for sånn 30min siden O.o Endret 15. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BRØDSKIVER MED SERVELAT Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hm, jeg trenger ny jobb. Kanskje kafe-jobb ... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kjeften! Hun er vel hans, du vet han som jobber på kafeen.Ja hun er nok det. Faen ta at ikke du og jeg har sånn fancy kafe-jobb. Da hadde vi kanskje hatt en sjanse. Tror ikke det Lars, vi er for snille og koselige vi to. Vi må lære oss å være slemme, det er den eneste måten å få tak i damer på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm ... Jeg er frista til å bare gi faen og heller spise kanelsnurrer Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Kjeften! Hun er vel hans, du vet han som jobber på kafeen.Ja hun er nok det. Faen ta at ikke du og jeg har sånn fancy kafe-jobb. Da hadde vi kanskje hatt en sjanse. Tror ikke det Lars, vi er for snille og koselige vi to. Vi må lære oss å være slemme, det er den eneste måten å få tak i damer på. det kommer ann på hvordan damer man vil ha det:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Advarsel: Om noen sender deg noe de kaller for "gross out test" så ikke ta den. Den består av 50 bilder som blir gradvis verre. Trodde jeg var herdet. Men når det kom til de fire siste så måtte tilogmed jeg gi tapt. Faen i helvete. Får ikke de siste bildene ut av hodet mitt. :-S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 I mitt tilfelle, jenter med dA-profil og knæsjfarger på håret, som kan høre på rock som ikke bare er fra Japan, men det virker som de bare vil ha badboys : < Ikke noen som liker Pink Floyd og å gå måneskinnstur midt på natten ute i skogen i bælmørket for å skremme vettet av seg selv og få i gang fantasien. Lars, jeg ble interessert i å se Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Advarsel: Om noen sender deg noe de kaller for "gross out test" så ikke ta den. Den består av 50 bilder som blir gradvis verre. Trodde jeg var herdet. Men når det kom til de fire siste så måtte tilogmed jeg gi tapt. Faen i helvete. Får ikke de siste bildene ut av hodet mitt. :-S takk for tipset Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 BRØDSKIVER MED SERVELAT NAM! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Lars, jeg ble interessert i å se Se msn Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2008 Advarsel: Om noen sender deg noe de kaller for "gross out test" så ikke ta den. Den består av 50 bilder som blir gradvis verre. Trodde jeg var herdet. Men når det kom til de fire siste så måtte tilogmed jeg gi tapt. Faen i helvete. Får ikke de siste bildene ut av hodet mitt. :-S Jeg vil se! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg