Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som konfirmasjonspengene mine. 33.000. Jeg brukte 10k på scooter og 5k på PC-oppgraderinger. Lurer på hvor resten ble av.

Som da jeg jobba og tjente 50.000, glemte å levere frikort og fikk 50% skatt. Lurer fortsatt på hvor alle pengene ble av.

Jeg brukte 1500 på tegneserier og 500 på bøker og 1000 på DVDer, men gudene vet hvor de restrerende penga blei av ...

Lenke til kommentar
Med den kabelen jeg akkurat la så får ikke lenger jenter lov til å klage på fødsel. Seriøst... Den var SVÆR! Og den lukta ikke godt heller. Tror det var hakket før den krøp opp og angrep meg.

Jeg vet dere lurte. Bare innrøm det.

Åå, så du er rørlegger?

 

 

OMG! bad joke

 

Lenke til kommentar
Ti tusen her, ti tusen der :D

å jeg har ikke tilgang på kontoen engang fordi min famor er gal og mener at hun skal bestemme over dem siden det er hun som har spart dem opp til meg:P

 

Høres ut som konfirmasjonspengene mine. 33.000. Jeg brukte 10k på scooter og 5k på PC-oppgraderinger. Lurer på hvor resten ble av.

Som da jeg jobba og tjente 50.000, glemte å levere frikort og fikk 50% skatt. Lurer fortsatt på hvor alle pengene ble av.

Jeg brukte 1500 på tegneserier og 500 på bøker og 1000 på DVDer, men gudene vet hvor de restrerende penga blei av ...

penger forsvinner for fort.

Lenke til kommentar
Med den kabelen jeg akkurat la så får ikke lenger jenter lov til å klage på fødsel. Seriøst... Den var SVÆR! Og den lukta ikke godt heller. Tror det var hakket før den krøp opp og angrep meg.

Jeg vet dere lurte. Bare innrøm det.

Har du opplevd at den ikke vil trekkes ned, ved massiv størrelsesorden? :!:

Lenke til kommentar

Flabba, sånn er mammaen min også. Så jeg har ikke tilgang til den tredje kontoen min med rundt 100k. Og det er sikkert like greit.

Jeg håper en evt. arv når farmor en gang vandrer hen går til den kontoen. Ellers så vet jeg at de penga ville gått på DVDer og bøker i hytt og gevær :p

Og veldig mye sprit.

Lenke til kommentar
Flabba, sånn er mammaen min også. Så jeg har ikke tilgang til den tredje kontoen min med rundt 100k. Og det er sikkert like greit.

Jeg håper en evt. arv når farmor en gang vandrer hen går til den kontoen. Ellers så vet jeg at de penga ville gått på DVDer og bøker i hytt og gevær :p

Og veldig mye sprit.

ja er like greit egentlig har 40tusen bare på min, men det er jo penger så.

HAdde brukt alt på dvder og kino hadde jeg fått tak i dem:P

Lenke til kommentar
ja:D og til steder jeg ikke har sett før bare:D

Ja! :D

er ikke idag en fin dag?

Den kunne ha vært penere. Det kunne ha vært oppholds slik at jeg kom meg ut og fikk malt og etterpå kunne tatt noen glass vin ute med fetteren min, etterfulgt av noen drinker et cetera.

 

Skarstad: Alta ja. Har ei venninne der oppe jeg gjerne vil besøke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...