Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Men det er vel 11-12 år siden, så jeg regner med at det er rengjort siden den gang. ;)

 

Du var med andre ord knapt nok lovlig...

 

Jeg tror det var før jeg ble lovlig gitt, men hun var heller ikke lovlig - dessuten så var det vel heller ikke lovlig å gjøre det der, spesielt ikke med andre folk til stede. Det var ingen som merka noe, selv om det var masse folk rundt og flere som var i boblebadet også. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har egentlig ikke pengene jeg heller, men jeg har avlagt en ed til meg selv og mamman til han som starta festivalen at jeg skal dra på hver eneste festival, samt sveipe innom utestedet hver gang jeg er på fylla i Trondhjem, noe jeg har klart å holde til nå, så da ble det å låne penger av seg selv, fra vekstkontoen man helst ikke skal ta penger fra og som jeg har tatt 14.000 fra siden i fjor høst.

Lenke til kommentar
Ja, jeg har egentlig ikke pengene jeg heller, men jeg har avlagt en ed til meg selv og mamman til han som starta festivalen at jeg skal dra på hver eneste festival, samt sveipe innom utestedet hver gang jeg er på fylla i Trondhjem, noe jeg har klart å holde til nå, så da ble det å låne penger av seg selv, fra vekstkontoen man helst ikke skal ta penger fra og som jeg har tatt 14.000 fra siden i fjor høst.

Så flink du er:D

Lenke til kommentar

Syns du? ^^

Mamma syntes nemlig ikke det da hun på en eller annen merkelig måte (går ut fra at jeg sladra på meg selv i grisefylla en eller annen gang) fant det ut.

Jeg har sagt til meg selv at når jeg får 30.000 i høst fra sommerjobb og studielån, skal jeg sette inn 20.000 på vekstkontoen så det ser ut som om ingenting er brukt og I can has god samvittighet.

Lenke til kommentar
Syns du? ^^

Mamma syntes nemlig ikke det da hun på en eller annen merkelig måte (går ut fra at jeg sladra på meg selv i grisefylla en eller annen gang) fant det ut.

Jeg har sagt til meg selv at når jeg får 30.000 i høst fra sommerjobb og studielån, skal jeg sette inn 20.000 på vekstkontoen så det ser ut som om ingenting er brukt og I can has god samvittighet.

jeg synes du er flink:P

mens jeg bare bruker opp hele sparekontoen min som jeg liksom skulle spare til jeg skulle flytte hjemmefra...

nå er 10 tusen gått til dritt som jeg ikke vet hva er engang... :/

Lenke til kommentar
Med den kabelen jeg akkurat la så får ikke lenger jenter lov til å klage på fødsel. Seriøst... Den var SVÆR! Og den lukta ikke godt heller. Tror det var hakket før den krøp opp og angrep meg.

Jeg vet dere lurte. Bare innrøm det.

jaja jeg lurte:P

gratulerer som fikk det ut da:P

 

Jeg skulle til å si, ansvarsløst jeg (F)(H)labba. ;P

IKKE MOBB MEG! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...