Llandari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dagen så langt: teste, skrive feilrapport, teste, ny feilrapport, vente på fiks av feil, vente, vente, vente... Kan ikke folk skjønne at det haster litt når det er snakk om en oppgradering vi vil ha igjennom snarest Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, nei. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=habba Skuffa. Nå kan jeg ikke habbe mer O.o Hvorfor ikke? Noen som har lyst på HFB eller HHJ? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Haha, jeg har hatt sex i boblebadet på Pers. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Haha, jeg har hatt sex i boblebadet på Pers. O.o Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Må man så må man. men i boblebadet? kunne ikke gjort et annet sted der ikke andre folk kanskje skal oppi siden da? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skal tenke på det til neste år Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Haha, jeg har hatt sex i boblebadet på Pers. Godt de bruker mye klor der da Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det var da andre folk oppi der også. Jeg kan da ikke noe for at kvinnemennesket var så frempå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke? Fordi habba og habb var fine ord som ikke betydde noenting. Litt befriende ord jeg bare kunne bruke litt random når jeg følte for det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke? Fordi habba og habb var fine ord som ikke betydde noenting. Litt befriende ord jeg bare kunne bruke litt random når jeg følte for det. det er sant det... faen nå er de ødelaggt... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke? Fordi habba og habb var fine ord som ikke betydde noenting. Litt befriende ord jeg bare kunne bruke litt random når jeg følte for det. Aha. Man lærer så lenge man lever. Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Haha, jeg har hatt sex i boblebadet på Pers. Godt de bruker mye klor der da Men det er vel 11-12 år siden, så jeg regner med at det er rengjort siden den gang. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke? Fordi habba og habb var fine ord som ikke betydde noenting. Litt befriende ord jeg bare kunne bruke litt random når jeg følte for det. det er sant det... faen nå er de ødelaggt... Funker flott å bruke dem for det. habba habba habba <-- se Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hvorfor ikke? Fordi habba og habb var fine ord som ikke betydde noenting. Litt befriende ord jeg bare kunne bruke litt random når jeg følte for det. Aha. Man lærer så lenge man lever. Oh, jeg var i Gol for noen uker siden - bodde på Pers var på Mercedes treff. (Kom bare på det siden Llandari bor på Gol) Haha, jeg har hatt sex i boblebadet på Pers. Godt de bruker mye klor der da Men det er vel 11-12 år siden, så jeg regner med at det er rengjort siden den gang. det er jo ikke sikkert... O.o Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Men det er vel 11-12 år siden, så jeg regner med at det er rengjort siden den gang. Du var med andre ord knapt nok lovlig... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Llandari som rengjør der, så spørr han Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Llandari som rengjør der, så spørr han Jeg er da pokker ikke noen vaskehjelp! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 hahahaha. Hvor gammel er du? 12? Helt seriøst, jeg lurer fælt nå! Jeg er altså en boler (går på steroider) fordi jeg mener den perfekte mannekroppen er muskuløs ? Eller hvordan funker det? Jeg tror de fleste trekker en grense mellom "muskuløs" og "misdannet". Du gjør det også, bare at du kaller alt under "misdannet" for "pinglete". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg