NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Alt slår en kverulerende barnerumpe i alle fall. Enkelte her tror de eier forumet og det ser greit patetisk ut. Og jeg snakker ikke om Melisma. Word. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er mange interessante brukere på forumet, ja. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er noe slikt som fem slike brukere her på forumet, og felles for dem alle er at de står for masse ypperlig underholdning. Pluss at de spiser tøffinger som The Game til frokost. Men hva kan man vel forvente av en boler? Nei, det er ikke ypperlig underholdning. Det er barnslig og slitsomt. Boler? haha, slutt å drit deg ut da kiddo. Lavmål, selv for deg. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Legger meg selv jeg nå. Orker ikke sitte her. Er jo ingen her:/ Å da er det ingen å snakke med. Å det er kjedelige greier Æsj, det var dumt! Nå er jo jeg her.. beklager:( men kan sitte oppe å prate meg deg i natt hvis du jobber igjen=D god morgen mennesker Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei faen Flabba, jeg som trodde det var vi som skulle ha en intim internett-session Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei faen Flabba, jeg som trodde det var vi som skulle ha en intim internett-session jammen det kan vi da ha... eller? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Herlig! Looking forward to it. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, det er ikke ypperlig underholdning. Det er barnslig og slitsomt. Boler? haha, slutt å drit deg ut da kiddo. Lavmål, selv for deg. Jeg følte det var en rimelig antagelse etter å ha lest postene dine i "perfekt kropp"-tråden. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Herlig! Looking forward to it. jeg å Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? nei faktisk ikke:P har ikke tenkt på at det rimer en gang... hm Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Flabba, er håret ditt rødt eller rosa? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Flabba, er håret ditt rødt eller rosa? rosa:D Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? Habbahabbazootzoot? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? Habbahabbazootzoot? woho:D jeg har ikke tenkt på noe av dette før. Hva er galt med meg? O.o Er jo masse flott sm rimer på Flabba:P Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Grymt Det skal tho sies at du kledde brunt også! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? Habbahabbazootzoot? Nei, nei. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=habba Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Grymt Det skal tho sies at du kledde brunt også! neimen takk du:) tenker å ha rosa en månde eller noe sånnt også ta det mørkt igjen hvis jeg blir lei, noe jeg vil bli:P Habba, habba! Det rimer på flabba! Var det tilsiktet ved valg av nick? Habbahabbazootzoot? Nei, nei. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=habba O.o HAHA! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, nei. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=habba Skuffa. Nå kan jeg ikke habbe mer O.o Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Nei, det er ikke ypperlig underholdning. Det er barnslig og slitsomt. Boler? haha, slutt å drit deg ut da kiddo. Lavmål, selv for deg. Jeg følte det var en rimelig antagelse etter å ha lest postene dine i "perfekt kropp"-tråden. hahahaha. Hvor gammel er du? 12? Helt seriøst, jeg lurer fælt nå! Jeg er altså en boler (går på steroider) fordi jeg mener den perfekte mannekroppen er muskuløs ? Eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg