Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Red.: Ingenting å se her, b-real. Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du overdriver vel ikke litt nå Skarstad? Jeg har sett henne tenke logisk og trekke slutninger mange ganger, det finnes på den annen side andre på dette forumet som ikke klarer å se konsekvensen av tankerekker, Melisma er etter min erfaring ikke en av dem. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Morn forumtroll. Jeg hadde en syk dröm om at jeg mötte Underpants og vennen hans Askil. Jeg måtte hjelpe Underpants å stövsuge, fordi det var så sinnsykt skittent og rotetete på rommet hans God morgen, hvordan går det med maleren? Har en terasse, og to halve vegger igjen så er det ferie på meg. Håper virkelig å bli ferdig i dag! Selv om jeg tror kanskje jeg må gjöre litt i morra og. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kanskje jeg liker Melisma fordi hun minner meg om eksen min Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Vææ, Åssen i huleste er det mamma vasker klær!? Det som en gang var en kul gul Diesel t-skjorte er nå en ekkel spyfarget Diesel T-skjorte -_-" Damned. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Husker den ene hvite t-skjorta mi jeg synes var knalltöff plutselig ble rosa foran alle kameratene mine. Totally not c00l! edit: Jeg spiser havregraut nå, nam! Endret 15. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Apropo det, så "måtte" jeg jo stå der bølgen kommer på Super Splash i tusenfryd. (Hvit t-skjorte),en kunne se rett igjennom den når den var blaut = Total gayness x] Endret 15. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Klassisk Melisma. Kan ikke si at jeg er helt uenig i det hun sier i den tråden der. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jada, "følelsesmenneske" og alt det der, bla bla bla. Poenget er hvordan hun argumenterer for seg. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg ser faktisk ikke problemet. Jeg har ingen problemer med å forstå hva hun mener. Hva er det du synes er så vanskelig? Kanskje du bare gjør deg vanskelig med vilje? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skarstad, hvor står det at om et menneske ikke er verdensmester i å argumentere, betyr det at det er et dårlig menneske? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Skarstad, hvor står det at om et menneske ikke er verdensmester i å argumentere, betyr det at det er et dårlig menneske? Diskusjon.no 1.1. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 I går kveld var jeg på en lokal fotballbane med Onkel (50), Fetter (13), Fetter (10) og Lillebror (10). Plutseligk om det 5 svenske gutter i 11-14-års-alderen og lurte om vi skulle spille oss mot dem, skikkelig landskamp og greier, förstemann til 5 mål. Så vant vi 5-4 förste kampen, så vant de 5-3 andre kampen og tredje kampen vant vi 6-1 fordi de nekta på at vi vant etter 5 mål. Endte opp med at de ble dritsure og grinete og bare begynte å fjase og skrike og herje rundt i siste kampen fordi de skjönte at de hadde faila ... epic. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Haha, gogogo you :] Ang. Melisma som dere driver å tjaser etter, så er jeg faktisk enig i de fleste argumentene hennes jeg har lest. Om du ikke er enig, hva så? Forskjellige meninger ftw? Endret 15. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Skarstad, hvor står det at om et menneske ikke er verdensmester i å argumentere, betyr det at det er et dårlig menneske? Jeg ville aldri kalt noen et dårlig menneske med det som eneste grunnlag. Red.: Mye annet, riktig nok. Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Post fra Opera! Awe to the some! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Alt slår en kverulerende barnerumpe i alle fall. Enkelte her tror de eier forumet og det ser greit patetisk ut. Og jeg snakker ikke om Melisma. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Det er noe slikt som fem slike brukere her på forumet, og felles for dem alle er at de står for masse ypperlig underholdning. Pluss at de spiser tøffinger som The Game til frokost. Men hva kan man vel forvente av en boler? Endret 15. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg