Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morn forumtroll. Jeg hadde en syk dröm om at jeg mötte Underpants og vennen hans Askil. Jeg måtte hjelpe Underpants å stövsuge, fordi det var så sinnsykt skittent og rotetete på rommet hans :ph34r:

God morgen, hvordan går det med maleren?

Har en terasse, og to halve vegger igjen så er det ferie på meg. Håper virkelig å bli ferdig i dag! Selv om jeg tror kanskje jeg må gjöre litt i morra og.

Lenke til kommentar

I går kveld var jeg på en lokal fotballbane med Onkel (50), Fetter (13), Fetter (10) og Lillebror (10). Plutseligk om det 5 svenske gutter i 11-14-års-alderen og lurte om vi skulle spille oss mot dem, skikkelig landskamp og greier, förstemann til 5 mål. Så vant vi 5-4 förste kampen, så vant de 5-3 andre kampen og tredje kampen vant vi 6-1 fordi de nekta på at vi vant etter 5 mål. Endte opp med at de ble dritsure og grinete og bare begynte å fjase og skrike og herje rundt i siste kampen fordi de skjönte at de hadde faila ... epic.

Lenke til kommentar
Skarstad, hvor står det at om et menneske ikke er verdensmester i å argumentere, betyr det at det er et dårlig menneske?

Jeg ville aldri kalt noen et dårlig menneske med det som eneste grunnlag.

Red.: Mye annet, riktig nok.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Det er noe slikt som fem slike brukere her på forumet, og felles for dem alle er at de står for masse ypperlig underholdning.

Pluss at de spiser tøffinger som The Game til frokost.

Men hva kan man vel forvente av en boler?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...