Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Pfft. Drit i legen. Og leveren. tja... frister... er ett ganske vellfylt barskap, og vinkjeller her... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke så mye igjen her akkurat nå Så kjedelig Gratulerer med nytt nick Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Sikler litt jeg og. Burde tatt meg en tur hjemover og vært sosial i helgen, men fant ut at jeg ikke hadde tid. Så har jeg bare soset bort tiden allikevel. Typisk. Har ikke smakt hverken Dalwhinnie eller upper ten. Hmm.. tror jeg har isbiter i fryseren. hva skal du med isbiter egentlig? Smaker ikke like mye da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Gratulerer med nytt nick Takk takk Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^ Vel, det finnes faktisk en kategori som heter "Søppelbøtta", eller noe i den duren. Det finnes faktisk en kategori som heter det, ja Men den er kun synlig for moderatorer/admins og ligger under tilbakemelding kategorien faktisk xD Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Cognac er fryktelig, fryktelig sier jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så A History of Violence med mamma i kveld. Gawd, jeg hater å se film med henne når de inneholder sexscener. Og her var det jo halvveis voldtekt og sånt. Kos Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Cognac er fryktelig, fryktelig sier jeg. Jah, det er ikke spesielt godt... Noen som er lyste på å spandere ett kontantkort på en stakkars bjørn, btw? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er den bra? Har ikke sett den Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Så A History of Violence med mamma i kveld. Gawd, jeg hater å se film med henne når de inneholder sexscener. Og her var det jo halvveis voldtekt og sånt. Kos Hva er galt med det? xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som er lyste på å spandere ett kontantkort på en stakkars bjørn, btw? og hva får jeg igjen for det? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 og hva får jeg igjen for det? Hva vil du ha da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Jeg har enda ikke fått julebrusen jeg skal få av julebruskongen, jeg må få sendt han melding å spørre hvor den blir av Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvilket kontant-abb. bruker du, bjørn? Og hvorfor har du ikke heller et vanlig abb.? Mye billigere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvilket kontant-abb. bruker du, bjørn? Og hvorfor har du ikke heller et vanlig abb.? Mye billigere. Hurra for Djuice kontroll... jaja... Hadde vanlig abb. før, men en lei uvane med å ringe alt for mye... =/ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hmm, fikk jeg lyst til og se A Clockwork Orange, noen som har sett den? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hva vil du ha da? jeg tror du vet hva jeg tenker på... og er du flink, så blir det kanskje ett abbonoment, med fritt bruk Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Er den bra? Har ikke sett den Japp, var overraskende bra. Et par geniale voldsscener der. Satt virkelig å kosa meg da en fyr fikk nesa slått opp i hjernen Så A History of Violence med mamma i kveld. Gawd, jeg hater å se film med henne når de inneholder sexscener. Og her var det jo halvveis voldtekt og sånt. Kos Hva er galt med det? xD Neida, film er film. Men det blir litt den *se på TV-en og late som at ikke noe spesielt skjer* Og mamma blir på samme måten xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Slask: A Clockwork Orange er skummelt bra. Se den, du vil ikke angre =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg