Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikler litt jeg og. Burde tatt meg en tur hjemover og vært sosial i helgen, men fant ut at jeg ikke hadde tid. Så har jeg bare soset bort tiden allikevel. Typisk. Har ikke smakt hverken Dalwhinnie eller upper ten. Hmm.. tror jeg har isbiter i fryseren. :hmm:

hva skal du med isbiter egentlig? Smaker ikke like mye da...

Lenke til kommentar
Norsk språk hører jo hjemme et annet sted på forumet, det gjør ikke rumpestumpen til L4r5. ^^

Vel, det finnes faktisk en kategori som heter "Søppelbøtta", eller noe i den duren.

Det finnes faktisk en kategori som heter det, ja :) Men den er kun synlig for moderatorer/admins og ligger under tilbakemelding kategorien faktisk xD

Lenke til kommentar
Er den bra? Har ikke sett den

Japp, var overraskende bra. Et par geniale voldsscener der. Satt virkelig å kosa meg da en fyr fikk nesa slått opp i hjernen :wee:

A History of Violence med mamma i kveld. Gawd, jeg hater å se film med henne når de inneholder sexscener. Og her var det jo halvveis voldtekt og sånt. Kos :wee:

Hva er galt med det? xD

Neida, film er film. Men det blir litt den *se på TV-en og late som at ikke noe spesielt skjer* Og mamma blir på samme måten xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...