Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Du skjønner det neste gang du ser innleggene hennes, Flabba. jassÅ? hm... hva er galt med henne? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Absolutt ingenting nå ble jeg nysjerrig her... kan du fortelle meg? vær så snill? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Absolutt ingenting nå ble jeg nysjerrig her... kan du fortelle meg? vær så snill? Forsyn deg, Flabba Natta, fremmede. Endret 15. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 God natt folkens. natta:D Absolutt ingenting nå ble jeg nysjerrig her... kan du fortelle meg? vær så snill? Forsyn deg, Flabba Natta, fremmede. aaaaaaaaha... i see:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft, hun hadde da lært det før eller senere. Eller kanskje dama til Shrek hadde det =/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Pfft, hun hadde da lært det før eller senere. Eller kanskje dama til Shrek hadde det =/ hm... jaja kanskje de er super koselige i virkligheten? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror de er ganske hyggelige, ja. Det er sikkert Melisma også, men hun vil ikke at vi skal vite det. Anyways. Alle syns at linsene mine er så skumle =( Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg tror de er ganske hyggelige, ja. Det er sikkert Melisma også, men hun vil ikke at vi skal vite det. Anyways. Alle syns at linsene mine er så skumle =( hvorfor det? linser er kult:P jeg har på nå Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet ikke, men jeg syns jeg så tøff ut med dem. Vel, mamma skrek da hun så det. Syns det var litt frekt! >:| Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er faktisk kjempe hyggelig bare så det er sagt.. men nå er det senga.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg vet ikke, men jeg syns jeg så tøff ut med dem. Vel, mamma skrek da hun så det. Syns det var litt frekt! >:| hvordan ser dine ut? Min er vanlig linser for å se bedre:P men de driver å buler ta noenganger å det er stili:P Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er faktisk kjempe hyggelig bare så det er sagt.. men nå er det senga.. Ill keep that in mind. Du har ikke sett i RPP, altså? Neivel. I BRING CANDY! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg er faktisk kjempe hyggelig bare så det er sagt.. men nå er det senga.. Ill keep that in mind. Du har ikke sett i RPP, altså? Neivel. I BRING CANDY! å herregud... fett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg