Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentlig så er det vel best med vannbasert glidemiddel.

 

Jeg trengte forresten kondomer for litt siden. Det gidder man jo ikke betale for om man ikke må. Så jeg bestilte fra helseutvalget for homofile eller hva det nå heter. Der får man gratis kondomer og glidemiddel diskret tilsendt. MEN det er et lite problem. Jeg fikk 10 kondomer men bare fem små pakker med glidemiddel. Tenk om jeg faktisk HADDE vært homofil og trengt det. Da hadde jeg bare hatt glidemiddel til halvparten av gangene. Og da kunne det tenkes at man hadde funnet på å bruke vaselin i stedet. Men vaselin ødelegger gummi. Så jeg mistenker det helseutvalget for å prøve å sabotere for å spre hiv og annet guff.

Lenke til kommentar
Jeg er emo i kveld. Skikkelig sob sob.

uffda... hvorfor? :/

Fordi jeg er bekymra. Står uten skoleplass nå. Gjett hvorfor?

 

Fordi jeg er en helvetes kløne..jeg har gjort det feil. Så det er ikke registrert noen ønsker.

isj da.. driver å stor søker på skoler nå selv jeg. fordi jeg ikke gadd å søke:/

Lenke til kommentar
Jeg er emo i kveld. Skikkelig sob sob.

uffda... hvorfor? :/

Fordi jeg er bekymra. Står uten skoleplass nå. Gjett hvorfor?

 

Fordi jeg er en helvetes kløne..jeg har gjort det feil. Så det er ikke registrert noen ønsker.

Søk på nytt ved å ringe inn til skuler å spøre om plass.

Det var sånn eg kom innpå skule i fjor.

Lenke til kommentar
Egentlig så er det vel best med vannbasert glidemiddel.

 

Jeg trengte forresten kondomer for litt siden. Det gidder man jo ikke betale for om man ikke må. Så jeg bestilte fra helseutvalget for homofile eller hva det nå heter. Der får man gratis kondomer og glidemiddel diskret tilsendt. MEN det er et lite problem. Jeg fikk 10 kondomer men bare fem små pakker med glidemiddel. Tenk om jeg faktisk HADDE vært homofil og trengt det. Da hadde jeg bare hatt glidemiddel til halvparten av gangene. Og da kunne det tenkes at man hadde funnet på å bruke vaselin i stedet. Men vaselin ødelegger gummi. Så jeg mistenker det helseutvalget for å prøve å sabotere for å spre hiv og annet guff.

O.o mereklig. du får ringe å klage:P

Lenke til kommentar
Jeg er emo i kveld. Skikkelig sob sob.

uffda... hvorfor? :/

Fordi jeg er bekymra. Står uten skoleplass nå. Gjett hvorfor?

 

Fordi jeg er en helvetes kløne..jeg har gjort det feil. Så det er ikke registrert noen ønsker.

isj da.. driver å stor søker på skoler nå selv jeg. fordi jeg ikke gadd å søke:/

 

Kjære Gud, si meg at du tøver nå, din lille tullejente. :)

Lenke til kommentar
Jeg er emo i kveld. Skikkelig sob sob.

uffda... hvorfor? :/

Fordi jeg er bekymra. Står uten skoleplass nå. Gjett hvorfor?

 

Fordi jeg er en helvetes kløne..jeg har gjort det feil. Så det er ikke registrert noen ønsker.

isj da.. driver å stor søker på skoler nå selv jeg. fordi jeg ikke gadd å søke:/

 

Kjære Gud, si meg at du tøver nå, din lille tullejente. :)

tenkte st jeg skulle jobbe fordi jeg er ferdigutdannet... men ne jeg vil på folkehøyskole fannt jeg ut i går. så sitter å søker som bare faen

Lenke til kommentar
tenkte st jeg skulle jobbe fordi jeg er ferdigutdannet... men ne jeg vil på folkehøyskole fannt jeg ut i går. så sitter å søker som bare faen

 

Aha, jeg trodde du skulle på VGS jeg, og ikke hadde giddet å søke. My bad. :)

neinei.. er stor jente:D

 

L4r5 hadde sex med Melisma.

Jeg hadde pult mye rart, men den kjerringa der hadde jeg sagt nei takk til av prinsipp.

O.o dette hørtes litt små skeptisk ut:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...