Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sprayfarge?

nei sånn ordenntlig farge greier:P

se på profilen min for bilde:P

Ooh, ikke verst ^^

 

Jeg fikk håret farga i fylla for 7 år siden. Andredagsfest. Gal og full dame med sprayfarge. Type spygrønn.

Det fucka meg som faen. Satt fast i et halvt års tid. I hårrøttene og hodebunnen. Da jeg skinna meg, var det fortsatt rester igjen, til tross for at jeg så og si hadde kokt skalpen. Så frisøren min kokte den igjen og skrapte ut fargen med neglene sine. Gjett om det var smertefullt da :|

Lenke til kommentar
Ja seriøst. Jeg digger sånne knæsje hårfarger.

Kult... har hatt rosa sånn 3ganger før, men nå er det finest:D og jeg elsker det:D ene venninda mi stripa det. å hun var helt borte:P så gleder meg til hun våker å lurer på hva faen som skjedde:P

 

Sprayfarge?

nei sånn ordenntlig farge greier:P

se på profilen min for bilde:P

Ooh, ikke verst ^^

 

Jeg fikk håret farga i fylla for 7 år siden. Andredagsfest. Gal og full dame med sprayfarge. Type spygrønn.

Det fucka meg som faen. Satt fast i et halvt års tid. I hårrøttene og hodebunnen. Da jeg skinna meg, var det fortsatt rester igjen, til tross for at jeg så og si hadde kokt skalpen. Så frisøren min kokte den igjen og skrapte ut fargen med neglene sine. Gjett om det var smertefullt da :|

Osj da:/

Takk=)

nei jeg ville enten ha rødt eller rosa... så da ble det visst rosa:P

I love it:D ser ut som jeg kommer rett ut fra japanstegneserie sa ene kompisen min:D

Lenke til kommentar
Flott! Skal du være her sammen med oss inatt også?

YESS:D jeg er her i natt med deg og alle andre som vil være med:D

 

Rosa er heftig ^^

På hår i alle fall, og lilla. Rawr.

 

Men nå tar smurfen god natt, selv om han gjerne skulle sitti her og spamma seg opp på førsteplass på antall innlegg (som om det går uten at Lars enten får seg et liv eller blir banna en ukes tid)

natta:D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...