Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fjordland smaker bedritent og er ikke den billigste middagen du får i deg :p

50-60 spenn for mat som smaker dårlig ... meh. Da spiser jeg heller pizza :p

 

Er nok ikke sunt med bare saus og poteter, men man varierer jo litt såklart.

Man kan få billig kjøtt, og billige ingredienser generelt, om man enten har en Kiwi i nærheten, eller er villig til å spise litt halvgammel mat :p

 

Ketchup funker så vidt det er på pølse. Det var greit før, men nå ... Huff, nei :p

 

Har en tremenning som nesten ikke spiser mat. Ikke kaker, ikke is eller snop, ikke kjøtt, ikke fisk, ikke noe.

Han spiser boller og grovt brød. Og kun med ketchup.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arinomi, det gjør de på Bunnprisen der jeg bodde i fjor og :p

Og mat som går ut på dato den dagen.

 

Og på kiosken ved den gamle VGSen min, var det en kiosk som solgte mat fra påska før rundt jul og fortsatt hadde julebrus når skolen starta i august :p

 

Kibs, hybelmat og slikt ^^

Hvordan har du det i Oslo? :)

Lenke til kommentar
Kiiibs, hvorfor avatarbytte?

Fordi Nadal har vært mester i over en uke nå. :)

 

Kibs, hybelmat og slikt ^^

Hvordan har du det i Oslo? :)

Jeg er tilbake i det kalde nord, jeg. Kom på fredag, og har til og med vært noen dager på hytta i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Det er jo virkelig godt å slenge oppi litt ekstra i suppene. Altså noen kyllingbiter i kyllingsuppa f.eks. Setter jo virkelig prikken over i-en.

 

Dere burde prøve kjøttbollene jeg postet oppskrift på her i denne tråden. Jeg hadde mat i to dager av 400g kjøttdeig og litt til. Det er relativt billig middag. :)

Lenke til kommentar
Ooh, ikke verst. Blir du lenge i nord da? Til du emigrerer til Vestlandet?

Korrekt.

 

Kjøtt er deprimerende dyrt når man er blakk i alle fall. Men da er alt dyrt. Spesielt teite telefonregninger på 600kr!!! Dumme, dumme, dumme vennen min som stikker av i to uker og bare er tilgjengelig på melding... Hmpf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...