Eplefe Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Enkelte er misunnelige på andres evne til å bli engasjert i litteratur og dens hovedpersoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Spytt meg i øret, liksom. Vil herren ha tilbehør med spyttet? Ikke si det! Ikke en finger! XD Ikke avslør meg da! *hulke* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Enkelte er misunnelige på andres evne til å bli engasjert i litteratur og dens hovedpersoner. Hahaha XD? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm, hadde det ikke vært for at jeg ikke liker at andre tafser på bøkene mine, skulle jeg ha åpna bibliotek. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm, hadde det ikke vært for at jeg ikke liker at andre tafser på bøkene mine, skulle jeg ha åpna bibliotek. Det er derfor jeg ikke vil kjøpe brukte bøker. Sikkert jævlig sært, men sånn er det nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 He he. Farmor sier alltid at hu skal selge alle bøkene. Jeg liker ikke den tanken. Farfar gav de til meg. Sa jeg skulle ha alle 9500 stykk ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Faen i helvette så jeg hater linser! Får ikke på meg Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg klarte faktisk å få på mine i går, men de var ekle å ha på. (fargelinser for fun) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Linser er helt jævlige. Gjorde ikke saken bedre at jeg reagerte på alle jeg prøvde. Allergi ftl. Men jeg overlever vel med briller frem til jeg får tatt lasik. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg burde ta en synstest... Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Linser er flott, og greit å ha på Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Går fortere å høre dem på lydbok enn å lese dem vet du. Nei? Jo, for da kan du "lese" samtidig som at du sykler, jogger eller ligger i solarium f.eks. Linser er helt jævlige. Gjorde ikke saken bedre at jeg reagerte på alle jeg prøvde. Allergi ftl.Men jeg overlever vel med briller frem til jeg får tatt lasik. Laseroperasjon er virkelig å anbefale. I've done it. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er så redd for å få komplikasjoner. Som tåkesyn og manglende dybdesyn og sånn. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg er så redd for å få komplikasjoner.Som tåkesyn og manglende dybdesyn og sånn. Jeg hadde tåkesyn i ca 1 uke etter operasjonen, men det har vel noe med at ting skal prøve å gro. Jeg kan ikke annet enn å anbefale det. Det er faktisk de best brukte tusenlappene jeg noen sinne har brukt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hmm. Vel, jeg har jo tenkt på det i et par år. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg burde ta en synstest... Tenkte tanken for en stund siden jeg også, og det viste seg å være lurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Laseroperasjon er teh win! Tok det selv i mai en gang, og jeg er utrolig fornøyd, deilig og kunne se klart uten og måtte bruke de hersens linsene/brillene. Dog, laseroperasjon er en dyr affære... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Ifølge denne artikkelen er det farligere å bruke kontaktlinser enn å få utført LASIK. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Dog, laseroperasjon er en dyr affære... Ja, jeg vet det koster, men jeg har pengene til akkurat det. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Dog, laseroperasjon er en dyr affære... Ja, jeg vet det koster, men jeg har pengene til akkurat det. Jeg betalte vel 23.000 den gangen jeg gjorde det. Jeg tenkte litt på hva ett par briller koster og hva linser og linseveske koster. Fant ut at det var vel anvendte penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg