Catkin Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha...jeg får ikke puste nå XD. Flott...veldig fin til L4r5. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tada Her er Lars med Idas bakende hahaha Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For ordens skyld, Skarstad, så har jeg 235 poster i papirkurven og 42 i Admin Dump Space. Admin Dump Place, ja. Mon tro hva de postene brukes til. *humre* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Niks, vi ønsker ingen kjip etterfølger Espen. Det finnes bare en hvitost vs gulost-tråd og resultatet der bør være lærdom for alle barn. Det heter hvitost! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Tada Her er Lars med Idas bakende hahaha Ida3 sin, for å være presis. Ikke Ida2 eller Ida-Ida. Men kledelig. :o Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Meget pent, L4r5 *fap fap* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 For ordens skyld, Skarstad, så har jeg 235 poster i papirkurven og 42 i Admin Dump Space. Admin Dump Place, ja. Mon tro hva de postene brukes til. *humre* UMORALSKE TANKER!!! Jesus ser deg, mizter. Eller, nm. Du har jo faktisk noe i mot kristendommen (for den er verre enn andre religioner ) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Dette har vi gått over før (og avgjort). Du får bare holde fingrene borte fra tastaturet og roe deg ned med et glass blankvin.Den er gul. Det trenger ingen avgjørelse, man trenger bare et fargekart. Lyst gul riktignok, men fortsatt gul. Hmm.. En liten klunk beroligende er kanskje en god idé. Men jeg drikker ikke alene. Noen som har lyst på vodka, whisky, gin, mørk rom, lys rom eller akevitt? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Meget pent, L4r5*fap fap* Fortsett, du, Eplefe. UMORALSKE TANKER!!!Jesus ser deg, mizter. Eller, nm. Du har jo faktisk noe i mot kristendommen (for den er verre enn andre religioner ) Kristendomen er ikke nødvendigvis verre enn andre religionger. Men jeg har (selfølgelig) mest erfaring med den, og fanatikerene dens, og dermed misliker jeg den mest. Det har nok også mye med at den norske stat er så dum at den har en egen kirke. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har lyst på vodka, whisky, gin, mørk rom, lys rom eller akevitt? får ikke lov til og drikke av legen enda... grunnet leveren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Noen som har lyst på vodka, whisky, gin, mørk rom, lys rom eller akevitt? Ja takk... Tar gjerne en skvett mørk rom eller whisky. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha...jeg får ikke puste nå XD. Flott...veldig fin til L4r5.Det var den faktisk. ^^ Vi må få et før-bilde også da, så vi kan se forskjellen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Haha...jeg får ikke puste nå XD. Flott...veldig fin til L4r5.Det var den faktisk. ^^ Vi må få et før-bilde også da, så vi kan se forskjellen. Se i RPP Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Haha...jeg får ikke puste nå XD. Flott...veldig fin til L4r5.Det var den faktisk. ^^ Vi må få et før-bilde også da, så vi kan se forskjellen. Det kan Lars legge ut Edit: Og det hadde han visst gjort Endret 12. januar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 får ikke lov til og drikke av legen enda... grunnet leveren Pfft. Drit i legen. Og leveren. Ja takk... Tar gjerne en skvett mørk rom eller whisky. En skvett Dahlwinny eller Upper Ten? Har bare Captain Morgan spiced gold av rom. Fant tequila og et par cognacer og , hvis noen vil ha. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 En skvett Dahlwinny eller Upper Ten? Har bare Captain Morgan spiced gold av rom. Fant tequila og et par cognacer og , hvis noen vil ha. Du vet at jeg sitter og sikler noe jævlig nå? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet at jeg sitter og sikler noe jævlig nå? Kan ikke du bare gå å låne litt fra din far? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Kan ikke du bare gå å låne litt fra din far? Ikke så mye igjen her akkurat nå Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Du vet at jeg sitter og sikler noe jævlig nå?Sikler litt jeg og. Burde tatt meg en tur hjemover og vært sosial i helgen, men fant ut at jeg ikke hadde tid. Så har jeg bare soset bort tiden allikevel. Typisk. Har ikke smakt hverken Dalwhinnie eller upper ten. Hmm.. tror jeg har isbiter i fryseren. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Ikke så mye igjen her akkurat nå Så kjedelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg