Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For ordens skyld, Skarstad, så har jeg 235 poster i papirkurven og 42 i Admin Dump Space. :)

Admin Dump Place, ja. Mon tro hva de postene brukes til. *humre*

UMORALSKE TANKER!!!

Jesus ser deg, mizter.

Eller, nm. Du har jo faktisk noe i mot kristendommen (for den er verre enn andre religioner ;))

Lenke til kommentar
Dette har vi gått over før (og avgjort). Du får bare holde fingrene borte fra tastaturet og roe deg ned med et glass blankvin.
Den er gul. Det trenger ingen avgjørelse, man trenger bare et fargekart. Lyst gul riktignok, men fortsatt gul. Hmm.. En liten klunk beroligende er kanskje en god idé. Men jeg drikker ikke alene. Noen som har lyst på vodka, whisky, gin, mørk rom, lys rom eller akevitt?
Lenke til kommentar
Meget pent, L4r5

*fap fap*

Fortsett, du, Eplefe.

UMORALSKE TANKER!!!

Jesus ser deg, mizter.

Eller, nm. Du har jo faktisk noe i mot kristendommen (for den er verre enn andre religioner ;))

Kristendomen er ikke nødvendigvis verre enn andre religionger. Men jeg har (selfølgelig) mest erfaring med den, og fanatikerene dens, og dermed misliker jeg den mest. Det har nok også mye med at den norske stat er så dum at den har en egen kirke.

Lenke til kommentar
Haha...jeg får ikke puste nå XD. Flott...veldig fin til L4r5.
Det var den faktisk. ^^ Vi må få et før-bilde også da, så vi kan se forskjellen.

Det kan Lars legge ut ;)

Edit: Og det hadde han visst gjort :p

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
får ikke lov til og drikke av legen enda... grunnet leveren :(
Pfft. Drit i legen. Og leveren.

Ja takk... Tar gjerne en skvett mørk rom eller whisky. :)
En skvett Dahlwinny eller Upper Ten? Har bare Captain Morgan spiced gold av rom. Fant tequila og et par cognacer og , hvis noen vil ha. :)
Lenke til kommentar
Du vet at jeg sitter og sikler noe jævlig nå?
Sikler litt jeg og. Burde tatt meg en tur hjemover og vært sosial i helgen, men fant ut at jeg ikke hadde tid. Så har jeg bare soset bort tiden allikevel. Typisk. Har ikke smakt hverken Dalwhinnie eller upper ten. Hmm.. tror jeg har isbiter i fryseren. :hmm:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...