Llandari Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg vil ha en drow elf som venn. Drow funker ikke som venner, de passer bedre som fuckbuddies Endret 14. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Dop ja. Har hørt at det er skadelig, så jeg holder meg unna. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Dop ja. Har hørt at det er skadelig, så jeg holder meg unna. Oksygen er også skadelig...så du bør kanskje holde deg unna det også Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"? Det har jeg aldri sagt. Volvo er stygge biler. Punktum. Du har lov til dine meninger, jeg har lov til mine, vi har alle lov til å ha meninger, bare vi aksepterer hverandre så går alt bra. Endret 14. juli 2008 av chokke Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Det har jeg aldri sagt.Volvo er stygge biler. Punktum. Du har lov til dine meninger, jeg har lov til mine, vi har alle lov til å ha meninger, bare vi aksepterer hverandre så går alt bra. Bare de mindre begavede aksepterer andres meninger, vi andre vet hva som er rett. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Var innom Notabene og tenke jeg skulle bestille boka: Hadde til og med hentet med ISBN-nummer men neida, de klarte ikke å få tak i boka Møkkbutikk. Så da ble det Knut Nærum. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Oksygen er også skadelig...så du bør kanskje holde deg unna det også Notert! Jeg lever i konstant fare. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Oksygen er også skadelig...så du bør kanskje holde deg unna det også Notert! Jeg lever i konstant fare. Du kommer til å dø pga oksygenet. Tenk det. Du råtner faktisk. Koselig tanke. Naturen er fantastisk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hadde til og med hentet med ISBN-nummer men neida, de klarte ikke å få tak i boka Møkkbutikk. Så da ble det Knut Nærum. Her får du den for 89 kroner inkludert frakt. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"? Det har jeg aldri sagt. Volvo er stygge biler. Punktum. Du har lov til dine meninger, jeg har lov til mine, vi har alle lov til å ha meninger, bare vi aksepterer hverandre så går alt bra. Jeg syynes, og min mening eeer, at Volvo ikke er stygge biler. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg vil ha en drow elf som venn. Drow funker ikke som venner, de passer bedre som fuckbuddies Men om jeg har den fra den er liten og oppdrar den pent? Sånn at den slipper unna livet i Underdark. Helst en male, females har en tendens til å bli alt for påvirka av Lolth. b-real, jeg syns han mannen der ligner så fælt på Bob Saget Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Men om jeg har den fra den er liten og oppdrar den pent?Sånn at den slipper unna livet i Underdark. Helst en male, females har en tendens til å bli alt for påvirka av Lolth. Jo klart, hvis du har den fra den er nyfødt så funker det vel. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Apropos bøker, så har jeg et problem med dem: Jeg anskaffer nye så uendelig mye raskere enn jeg leser dem jeg allerede har. Har noen lyst til å komme på besøk for å lese bøkene mine? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Men om jeg har den fra den er liten og oppdrar den pent?Sånn at den slipper unna livet i Underdark. Helst en male, females har en tendens til å bli alt for påvirka av Lolth. Jo klart, hvis du har den fra den er nyfødt så funker det vel. Yay ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 WHEN COME BACK BRING PIE! http://www.weebl.jolt.co.uk/pie.htm Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Apropos bøker, så har jeg et problem med dem: Jeg anskaffer nye så uendelig mye raskere enn jeg leser dem jeg allerede har. Har noen lyst til å komme på besøk for å lese bøkene mine? Du skal lure dem ned i kjelleren din? =( Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Apropos bøker, så har jeg et problem med dem: Jeg anskaffer nye så uendelig mye raskere enn jeg leser dem jeg allerede har. Har noen lyst til å komme på besøk for å lese bøkene mine? Hvis du har ei fin dame jeg kan låne i, skal vi si fem minutter(tror det skal holde), så skal jeg lese inn en bok på mp3 til deg. Går fortere å høre dem på lydbok enn å lese dem vet du. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Apropos bøker, så har jeg et problem med dem: Jeg anskaffer nye så uendelig mye raskere enn jeg leser dem jeg allerede har. Har noen lyst til å komme på besøk for å lese bøkene mine? Du kan sende dem til meg i posten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 biril, den er så digg! Prega åra mine på IKT ^^ Jeg leser bøker raskere - og får med meg mer - enn når jeg hører de på lydbok Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Den er jævlig digg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg