b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 En truse som er strikka Og har en egen del til junior. det hørtes vondt ut å ha på Kommer helt an på hva slags garn du benytter. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 En truse som er strikka Og har en egen del til junior. det hørtes vondt ut å ha på Kommer helt an på hva slags garn du benytter. jja... ville ikke hatt ullgarn:P Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg har en følelse av at brukeren arnakke kommer til å rapportere meg. For en gang skyld holder jeg med deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 For en gang skyld holder jeg med deg.Jeg fjerna de provoserende bildene da. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hihihi, jeg tror han ble fornærmet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har du en tvilling eller noe da? Ikke det jeg vet, men jeg er igjen overbevist om at alle mennesker har minst én person som er klisslik de Som når jeg stadig vekk ser ei jente som er klisslik Aidskake på stasjonen i Steinkjer, eller ei som er klisslik søstra mi her i Stavanger. *vinker forsinket tilbake til Smurfen* Yay, du lever ^^ Hakke snakka med deg etter at jeg dro Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hihihi, jeg tror han ble fornærmet.Han klarte å svare ganske bra da.Måtte faktisk trekke på smilebåndet. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hæ? En viss bruker som foretrekker å komme med absolutte sannheter uten at det er mulig å overbevise om at denne brukeren kan ta feil. Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hæ? En viss bruker som foretrekker å komme med absolutte sannheter uten at det er mulig å overbevise om at denne brukeren kan ta feil. Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"? Selbutruse var ment som en spøk Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"? M som i Melisma. Innbilsk, likson. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Javel? Så jeg har ikke lov til å synes at det er "turn off"?Tror han siktet til måten det ble presentert som om det var en almenn sannhet og ikke et synspunkt.På samme måte som man kan si at vannet er vått. Det er en sannhet. Men sier man at blått er penere enn rødt så går man på synsing. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Litt vann har aldri drept noen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har du en tvilling eller noe da? Ikke det jeg vet, men jeg er igjen overbevist om at alle mennesker har minst én person som er klisslik de Som når jeg stadig vekk ser ei jente som er klisslik Aidskake på stasjonen i Steinkjer, eller ei som er klisslik søstra mi her i Stavanger. *vinker forsinket tilbake til Smurfen* Yay, du lever ^^ Hakke snakka med deg etter at jeg dro nei jeg har problemer med å komme over deg :`( Men russekortene du la igjen er jo en viss tråd. ....pluss jeg jobber mye for tiden, æh blæh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I leave marks :O Et russekort her, et russekort der. I ditt tilfelle, to russekort. Et kommunistisk og et med japansk visdom, om jeg husker rett Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 I leave marks :OEt russekort her, et russekort der. I ditt tilfelle, to russekort. Et kommunistisk og et med japansk visdom, om jeg husker rett 2forskjellige men typ 300 av de hvis jeg ikke har sett feil. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 liker at jeg bare har deltidsjobb:D Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg sitter så jæævlig i saksa nå. FAEN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg sitter så jæævlig i saksa nå. FAEN! Hva har du gjort? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg mener å huske at jeg søkte på skolen jeg ville inn på. Men det står at jeg ikke har søkt.....NOOOO! Faaack!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg