Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gone with the wind. Ferie og sånn. Samt testa viljestyrken min. Sett hvor lenge jeg klarte meg uten forum uten å omkomme. Se om jeg klarte ei måned.

 

Smurfen for faen! Hvordan er det med den karen da?

 

Forresten, du har ikke vært på Klett i den siste måneden? Jeg synes jeg så deg nemlig, men det kunne ha vært tvillingen din.

Lenke til kommentar

Klett? Nei, det nærmeste jeg kommer er Klepp :p

Eller, jeg husker ikke så mye av hva jeg gjorde før jeg dro til Stavanger for 2 uker siden.

Sånn sett har jeg vel kjørt forbi Klett til og fra Trondhjem en 4-5 ganger :p

 

Sånn ellers går det greit. Prøver å kutte ned på røykinga og drikkinga. Sitter og drømmer om en 20-pack Lucky og rom og cola nok til å forsvinne fra denne verden.

Med deg da?

Lenke til kommentar

Da var det sikkert ikke deg. :)

 

Ligger på sofaen og gumler Skittles og venter på at jeg skal hoppe på bussen og besøke mutter. Urk, jeg har mest lyst til å bare ligge her på sofaen, men det slapp jeg gitt. Pliktløp i dag også. Ellers så har jeg jobba rævva av meg, men endelig fått ferie nå. Prøver å slutte å spise så usunn mat, pluss at jeg prøver å slutte å røyke og jeg prøver å bli brun. Har forkastet dameprosjektet jeg hadde gående. Har bestemt meg for å kjøpe en Lord of Isle, jeg testa den på Naboen i helga, den nette sum av 230 kroner for 4cl. :D Kos.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...