Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Red.: Du er ikke verdig det ordet. Få er. Én er. Endret 14. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Arrgh. Assassin's Creed vil ikke laste Jerusalem -.- lol, den versjonen som det er den feilen på er jo hvertfall noen måneder nå lol. Jeg begynte her om dagen Omg, jeg har en eller anna Ole Brum-sang på hjernen. Og selvfølgelig med svensk tekst -.- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Wohoo...Endelig er nettet tilbake i heimen, og jeg kan starte å skrive her igjen. CanalDigital? Server PC'en var litt fucket i noen uker, men nå er den oppe å går igjen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 endelig BACK Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Arrgh. Assassin's Creed vil ikke laste Jerusalem -.- lol, den versjonen som det er den feilen på er jo hvertfall noen måneder nå lol. Jeg begynte her om dagen Omg, jeg har en eller anna Ole Brum-sang på hjernen. Og selvfølgelig med svensk tekst -.- Da har du lastet ned feil *Host* versjon Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ti hi, samer på Internett. Ferdig med så godt som alt av arbeidsoppgver før klokka slår to. Og så på en mandag, da! Dang, vi er effektive. Endret 14. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
min sin Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Arrgh. Assassin's Creed vil ikke laste Jerusalem -.- lol, den versjonen som det er den feilen på er jo hvertfall noen måneder nå lol. Jeg begynte her om dagen Omg, jeg har en eller anna Ole Brum-sang på hjernen. Og selvfølgelig med svensk tekst -.- sikker på at det ikke er bompi-bjørnene sangen? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Skjønner jeg, lite som slår kjærleik! nei, jeg sitter på nattevakt! Dette er den nattevakten jeg har hatt som jeg har hatt minst å gjøre! bare surfet og kost meg! Blitt kjent med en ny forumbruker har jeg også. Gud som jeg pwner kabal nå! å det er meg:D som er nye han ble kjennt meg... =D Endret 14. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) sikker på at det ikke er bompi-bjørnene sangen? Jupp. Er nok Nalle Puh edit: "Hej Nalle Puh, hej Nalle Puh, vad är det för äventyr du ska ut på? Hej Nalle Puh, hej Nalle Puh, du din goa dumma gamla björn." Endret 14. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Henki Kolstad er død! jeg leste det for 2sek siden... øæææh... han som var så flott Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Henki Kolstad er død! Who? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Fack..jeg leste "Henki Kolstad døde for 2 sek siden" Jaja, slik går det med for lite søvn. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Henki Kolstad er død! jeg leste det for 2sek siden... øæææh... han som var så flott Trist ja, men mannen var jo 93 år og det er ikke til å stikke under en stol at det hender folk på den alderen dør. Fack..jeg leste "Henki Kolstad døde for 2 sek siden" Jaja, slik går det med for lite søvn. Gå og legg deg igjen da vel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei nei...det går ikke. Kan ikke legge meg nå...da våkner jeg i 3-4 tida i natt og da er døgnrytmen iallefall fucked. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Nei nei...sånt tøv har en sluttet med. Har innebygd vekkerklokke jeg Har endelig fått min Ipod tilbake! Nå skal den fylles med musikk for alle pengene. Faen så jeg har savnet den =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 *veive til folket* Ah, det er herlig å være hjemme igjen. RIP Henki Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Henki Kolstad er død! Who? Skomaker Andersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg