Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tøv og tull. Går helt fint det. Var den til meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tøv og tull. Går helt fint det.Var den til meg?Ja den var til deg Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det høres fortsatt skikkelig teit ut. Først og frems fordi alle vet at "the ultimate party premise" er en fest med Jodie Foster. Det er selvsagt helt feil, hvis vi snakker toppen av toppen, prikken over i-en - så snakker vi selvsagt Frk. Alba. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ah, det forklarer hvorfor det lyser "desperat" av deg. ^^ Gjør det? Det er selvsagt helt feil, hvis vi snakker toppen av toppen, prikken over i-en - så snakker vi selvsagt Frk. Alba. Heresi! Funfact: Jodie Foster er skikkelig glad i potetgull. Endret 14. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 grass = sovesyke. Blir jeg høy så sover jeg et fuckings døgn, noe jeg ikke gjør av alkohol. Ergo er det litt kjipt å røyke på en søndag (kveld), når man har jobb dagen derpå. NikkaYoichi: Hell yeah! Alba can saunter over my dick anyday Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Påvirker folk forskjellig men ja...det er god sovemedisin. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) NikkaYoichi: Hell yeah! Alba can saunter over my dick anyday Quod erat demonstrandum, my friend, quod erat demonstrandum. Endret 14. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Goldstein: Sorry, kids. We ain't goin' nowhere. We're watching 'The Gift'. Supposedly Katie Holmes shows her titties in this movie. Harold: Is that all you Jews ever think about? Tits? Rosenberg: Katie Holmes is a nice, respectable, wholesome girl... and I'm gonna see her boobs. Goldstein: The things I would eat out of her ass! You have no idea! Rosenberg: Ugh! That is a completely vulgar statement. Goldstein: So is, "I wanna bang Britney Spears on the bathroom floor," but it's true. Rosenberg: TouchÈ. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 er det internett kjærlighet du har, skarstad? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Ja. I just can't hide it. (I'm about to lose control and I think I like it. I'm so excited and I just can't hide it. And I know I know I know I know I know I want you.) In other news: Det er gøy å se en eldre kontordame i en epost til nesten alle i hele bygget bruke denne emoticon-en: :o)) Endret 14. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Et lite tips : Aldri drikk på en søndag Au, hodet mitt. Det der skulle du sagt i går før jeg begynte på tequilaen og fortsatte på whiskyen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Arrgh. Assassin's Creed vil ikke laste Jerusalem -.- Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Oh yeah. >:3 Du kan så si. Selv er jeg mer >:0. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Arrgh. Assassin's Creed vil ikke laste Jerusalem -.- lol, den versjonen som det er den feilen på er jo hvertfall noen måneder nå Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor er det et problem å vise ID, Kexxy? Handlet med mammas VISA uten lov, eller? Nei, skulle kjøpe et spill på steam, men så sa pappa nei. ._. Så tenkte jeg skulle kjøpe det på nettet, og hente det hos posten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Wohoo...Endelig er nettet tilbake i heimen, og jeg kan starte å skrive her igjen. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Wohoo...Endelig er nettet tilbake i heimen, og jeg kan starte å skrive her igjen. CanalDigital? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg