Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fikk dere også sove på motoren slik som de som kjører Leo? På utmarsj o.l.

Sove i leo er bare oppskrytt.

Imo så er hele Leo-styret oppskrytt. Bedre å sove i telt med F34-brenner og godt med varme :love:

Faen det var mye skøy i de teltene *glise*

Er så evig glad for at jeg kom til Panserbtl og Esk5, jævlig greit befal..rape gal egentlig...hihi..ene befalet vårt stjelte med seg 10KG tnt på nyttårsaften et år og dro til fjells og hadde sin egen nyttårsfeiring ^_^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja.. ville dit jeg også, og kunne gjort det hadde jeg bare vært et par år eldre. HV tar seg av vakt og sikring av norske baser der nede nå, men man må være minimum 25 for å i det hele tatt søke..

 

Det er bra arinomi, men husk at det kan være noe dritt i starten, men det er bare å bite tennene sammen og gjennomføre. Du får en mestringsfølelse du garantert ikke har fått før om du kommer deg gjennom rekrutten!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Hele året besto egentlig av forberedelser til å dra nedover så og da bare dra hjem virket så meningsløst :\

 

Har tenkt på det i ettertid om at en kanskje skulle ha meldt sin interesse...men om jeg er noe kandidat å samle på vet jeg ikke helt :p

 

 

Edit: Jah, rekrutten som er drit. Resten av året er egentlig bare kos. Befalet slapper av og ting blir mer...chill rett og slett.

Endret av b-real
Lenke til kommentar

jepp, når sersjantene og UB'ene har jekket seg ned og du kan ta en øl med dem er alt mye bedre! :)

Som Kaptein Trang sa: ''Sersjant er ikke en rank, men en mentalitet''

 

men da var jeg ferdig! takk for en hyggelig prat! Ha en flott dag videre folkens.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Skarstad med flere er slik...tror de er guds gave til(eller skal en si på) internet.

Å gi er en gave i seg selv.

 

alt for mange av dem. Å alle har det med å si slemme ting til meg. Men jeg kan være dritt om jeg vil tilbake så..HA! :p

Men du gjør det jo ikke.

 

Flabba: Er bare å ignorere slike som Skarstad...en går lei slik...sorry å måtte si det men idioti etter hvert. Er greit av og til men når det kommer 24/7 så blir det for teit for meg, rett og slett.

Det var mrbjoern som ba med begynne igjen.

 

Also: Neeei, ikke gjør det 'a.

 

mhm blir bare litt sånn irritert når de ikke greier holde alle små og idiotiske meningene sine til seg selv.

Greit dette er et diskusjonsforum, men kan da være litt hyggelig mot andre forde.

Snille for snillhetens skyld?

 

Enig så enig. Men det blir slik når de allerede får oppmerksomhet for å være "badass" at de som oftest forsetter med det fordi at de selv lever i den illusjonen at det er kult...

Jeg vet ikke helt hvor "badass" det er mulig å være i forumkaféen.

 

ja ooh det er kult å være selm med alle andre enn dine egene venner. fy faen. Får lysst til å klasske til dem.

Makan.

 

Langdistanse dasking X_x

Får jeg være med?

Du også?

 

JA:D jo flere jo bedre:D

Nei!

 

jeg slenger meg med på dasking! *daskedask*

Hvorfor?!

 

Har du pisk da?

...

 

jasså? jeg synes pisk høres kult ut.

Det synes ikke jeg!

 

Åjada, pisk er absolut best!

Neeeeeeeei.

 

en må jo nesten ha pisk...

:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...