Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, ikke helt vanlig vekter nei. Et lite kurs som er latterlig enkelt og så kan man ta det derfra. Man kan gå salg og service og videre der også og da får du en høyere ''rang''. Jeg har bare en stripe på skulderen :S

 

Torinknut: Er du så heldig at du kan spille ordentlige spill? Og se discovery? :p lucky you!

 

Så vakker sang!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Ja, det er ikke alt av kurs en kan få med seg dessverre men det er fryktelig mye artig en kan få med seg

Ser de som hadde blålapp på lastebil som fikk ta oppkjøringen i det vanlige offentlig for en 4-5 tusen kroner...Garantert arbeid og et års erfaring med kjøring av lastebil i all slags terreng..helluuu lizm...

Lenke til kommentar

Ja, man får vanvittig mye igjen for å gjøre ''plikten'' sin! :)

Jeg hadde veldig gode papirer som sikret meg jobb, førstehjelp nivå 2 osv.

 

Derfor ler jeg litt av millitærhatere, de kaster egentlig en veldig god sjangse i livet rett ut av vinduet. Dessuten er jo ikke tjenesten så ille heller, mye fart og spenning!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Det er slik idag at HV trenger 30-40.000 mann hvert år og de utdanner ca. 2000 selv hvert år, og resten må de hente fra blant annet hæren, så rep øvelse er noe veldig mange må gjennom uansett hvilken gren av forsvaret du er i! :)

rep øvelsene er heller ikke så ille de. Jeg er i Innsatsstyrken, så det blir litt mere action der da. bruker endel skudd hehe

Lenke til kommentar
Derfor ler jeg litt av millitærhatere, de kaster egentlig en veldig god sjangse i livet rett ut av vinduet. Dessuten er jo ikke tjenesten så ille heller, mye fart og spenning!
Jah, er så mye latterlige holdninger rundt om kring...millitæret er en opplevelse for livet, et av mine beste år..Skytter på beltevogn med 12.7...hvor mye bedre kan en ha det?

nerima_soubi_m2.jpg

*savne* :(

 

 

Skal på rep-øvelse i september jeg. Gleder meg litt egentlig, blir vel å møte på en del gamle kjenninger ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...