Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Flabba, det er som å si at det ikke er bra å gå med en ladd håndgranat i trusa, men at man liker det likevel. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 har jeg ikke det Lies...ALL LIES!Vi vet... beklager? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Opera er den aller beste.. mye bedre enn firefox, IE osv.. men for at folk her skal skjønne hva jeg mener: Opera FTW.. også en sånn en ----> Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Hent heller ned FireFox.Mere usikkert og dritnettleser en IE skal du lete lenge etter. Nå synes jeg du var særs upatriotisk, støtt opera! Det er jo så og si samme nettleseren! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Opera er den aller beste.. mye bedre enn firefox, IE osv.. men for at folk her skal skjønne hva jeg mener: Opera FTW.. også en sånn en ----> Opera liker jeg. må få Snurreleif til å fikkse for meg når han kommer til lørdag:D jeg legger meg nå. Dette har vært en gøy natt:D God natt mennesker. Håper dere sover etterhvert så godt som jeg nå skal:D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 beklager?Er da ikke noe å beklage...er slik det skal være. Flink jente *klappe på hodet* Opera er den aller beste.. mye bedre enn firefox, IE osv.. men for at folk her skal skjønne hva jeg mener: Opera FTW.. også en sånn en ----> Mjææææ....Opera er greit nok men kommer ikke i nærheten når det gjelder tilleggsapplikasjoner. Firefox kan du skreddersy slik DU vil ha det og det er Opensource... jeg legger meg nå. Dette har vært en gøy natt:D God natt mennesker. Håper dere sover etterhvert så godt som jeg nå skal:D Sweet dreams Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Eller så kan du jo bare google "Opera" sjøl.. laste det ned og nerde videre.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Nevner bare at Opera har widgets. Jeg bruker mye widgets. God natt Flabba! Endret 14. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Er det brukere som lager widgets til Opera? Natta Flabba Endret 14. juli 2008 av Arinomi Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Kk. Jeg foretrekker fremdeles Firefox. Den røde reven er hypnotisk Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Same shit, differnt Assh*le. neida, den passet ikke, for de er begge supre nettlesere! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Det meste er bedre enn IE, Netscape og Safari Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Netscape.. eksisterer det enda? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Sjekket nå, de har faktisk stoppet det Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Ja mente jeg leste om det en plass Hmm.. husker det i gamle dager! hadde vært morsomt å teste det ut igjen. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 De har de gamle versjonene på browser.netscape.com da Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) haha, skal bare få nettverkskortet på plass i maskinen slik at jeg kan surfe med noe annet enn ps3 og så skal jeg laste ned! I AM THE PWNERER! 132434.bmp Endret 14. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Pult døgnrytme! Yay! Sitter og lurer på hva i svarte helvette å satan jeg skal gjøre med livet mitt Folkehøgskole? Allmen påbyggning? Jobbe? BLAH! Kjedelig. Jeg har søkt på en jobb, hos et firma som skulle ansette meg i januar i år. Men det gikk til helvette pga førstegangstjeneste. Men nå trenger de folk igjen, jeg har sendt søknad, men det blir ikke avgjort før i august. Fram til da har jeg, siden jeg er nydimitert fra militæret, faktisk ca sånn 500 spenn dagen fra NAV. Kan egentlig ikke klage på det, da det er like mye jeg tjente som lærling før jeg dro inn i armyen Men faen, om jeg ikke får den jobben, hva faen skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2008 Gjør som meg: Lev på dagpenger så lenge du kan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg