Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

en må jo nesten ha pisk...

*sukk*

Tiden står så ufattelig stille. Håper denne uka kan gå noe jæææææææævlig fort...jeg vil ha ferie..vil bort....

Hører rykter om at du skal til Berlevåg den 17. når det er SIB (Sommer i Berlevåg)? Cyaneed og Jørn Hoel spiller opp til fest, helikptertur kan man ta, Lygaraften og kapproing samt paintball! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei... bare når man bestiller fra Game Stop. JObber der å der trenger du ikke id.

Så jeg trenger ikke å vise ID hvis jeg skal hente spillet hos posten? Flott! =)

nei i alle fall må ikke jeg det... eller noen jeg kjenner. Så hvis du må får du kjeffte på meg::/

Lenke til kommentar
Hører rykter om at du skal til Berlevåg den 17. når det er SIB (Sommer i Berlevåg)? Cyaneed og Jørn Hoel spiller opp til fest, helikptertur kan man ta, Lygaraften og kapproing samt paintball! :D
Berlevåg? Hva faen? Nei det skal jeg da virkelig ikke ^^

Jeg skal til Oslo i en uke på besøk hos en nyyyyyyyyyyyyyyyydelig skjønnhet :love:

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Berlevåg? Hva faen? Nei det skal jeg da virkelig ikke ^^

Jeg skal til Oslo i en uke på besøk hos en nyyyyyyyyyyyyyyyydelig skjønnhet :love:

OSLO:... woho! :thumbup:

Joda, du skal ta Loveless med deg til berlevåg! :D

det er jo langt vekk oppi huttiheita... hva skal noen der? Oslo derimot. det er her det skjer:p

Lenke til kommentar

Nei, vet dere hva? I dag tidlig var jeg sikker på at hele dagen skulle gå til Helvete, og at jeg mest sannsynlig ville ende opp liggende på sofaen og se på dårlige sitcoms. Jeg fikk ikke lagt meg før klokka seks om morgenen, "kvelden" før, men likevel har jeg klart meg gjennom dagen med øynene åpne. Men det som er rart, er at jeg ikke får sove nå, selv om jeg godt kunne ha slukna før i dag.

Men likevel, Scrubs redder dagen(/natta) atter en gang, og jeg har det godt! :D

How 'bout you?

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Nei, vet dere hva? I dag tidlig var jeg sikker på at hele dagen skulle gå til Helvete, og at jeg mest sannsynlig ville ende opp liggende på sofaen og se på dårlige sitcoms. Jeg fikk ikke lagt meg før klokka seks om morgenen, "kvelden" før, men likevel har jeg klart meg gjennom dagen med øynene åpne. Men det som er rart, er at jeg ikke får sove nå, selv om jeg godt kunne ha slukna før i dag.

Men likevel, Scrubs redder dagen(/natta) atter en gang, og jeg har det godt! :D

How 'bout you?

oisann...

Lenke til kommentar
Joda, du skal ta Loveless med deg til berlevåg! :D
HAHA!

Nei det skal jeg faen ikke :p

Hadde jeg dratt henne med nordover så hadde jeg da heller vist frem Vesterålen og Lofoten og ikke kjedelige Berlevåg ^_^

Jeg syns ikke Scrubs er noe særlig å skryte av egentlig..har sett første sesongen og...meeeehh...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...