Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nei, jeg tror kanskje at jeg sovner snart jeg. Jeg er jo våken bare for å være våken nå. Jeg har ingen grunn til å holde meg våken lenger. Bare teit å være våken da, ikke sant?

SOV!

Tror jeg blir vanskelig nå, ble jo litt varm inni meg nå som du begynte å kommandere meg. Rawr! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, jeg tror kanskje at jeg sovner snart jeg. Jeg er jo våken bare for å være våken nå. Jeg har ingen grunn til å holde meg våken lenger. Bare teit å være våken da, ikke sant?

SOV!

Tror jeg blir vanskelig nå, ble jo litt varm inni meg nå som du begynte å kommandere meg. Rawr! :p

rawr:p

sov hvis du er så trøtt da!

Lenke til kommentar

SOV!

Ikke forstyrr, vi bygger pyramide!

Lenke til kommentar

SOV!

Ikke forstyrr, vi bygger pyramide!

ja ikke forstyrr. i er super byggere!

Lenke til kommentar
rawr:p

sov hvis du er så trøtt da!

Så slutt da menneske! Jeg får ikke sove når du holder på sånn der. Hawt! :S Hurramegrundt. Jeg setter meg selv i dvalemodus snart nå, viftene slår seg av og CPU-en klokker seg ned. Regner med at søvnen sniker seg på etter en stund iallefall.

Sov godt kafeen.

Lenke til kommentar
mhm blir bare litt sånn irritert når de ikke greier holde alle små og idiotiske meningene sine til seg selv.

Greit dette er et diskusjonsforum, men kan da være litt hyggelig mot andre forde.

Enig så enig. Men det blir slik når de allerede får oppmerksomhet for å være "badass" at de som oftest forsetter med det fordi at de selv lever i den illusjonen at det er kult...

Øhm...hvorfor ikke det mann? oO
Fordi jeg mener PCA-71 vil være et bedre valg. Det er kanskje bare små forskjeller som skiller, men forskjellene blir sammen en større foskrjell om du skjønner hva jeg mener.

Men så klart. Det er alltids rom for induvidiuelle tolkninger. Jeg bare føler at man vil få mere for hver krone med mitt valg

Små forskjeller? Da tror jeg du må se litt nærmere på kabinettet jeg har valgt mann...harddisk-løsningen er forskjellige og imo så er PCV2000BPLUSII penere. Med hjul på også :love:

Men ey...forsatt Lian Li ;)

Og b-real, du kjøpte fra Microplex? Regner med det ikke er det største utvalget nå? :)
Microplex ja. Neieh, det har minket litt...de er ikke den pioner-bedriften som de var før.
Lenke til kommentar
mhm blir bare litt sånn irritert når de ikke greier holde alle små og idiotiske meningene sine til seg selv.

Greit dette er et diskusjonsforum, men kan da være litt hyggelig mot andre forde.

Enig så enig. Men det blir slik når de allerede får oppmerksomhet for å være "badass" at de som oftest forsetter med det fordi at de selv lever i den illusjonen at det er kult...

Øhm...hvorfor ikke det mann? oO
Fordi jeg mener PCA-71 vil være et bedre valg. Det er kanskje bare små forskjeller som skiller, men forskjellene blir sammen en større foskrjell om du skjønner hva jeg mener.

Men så klart. Det er alltids rom for induvidiuelle tolkninger. Jeg bare føler at man vil få mere for hver krone med mitt valg

Små forskjeller? Da tror jeg du må se litt nærmere på kabinettet jeg har valgt mann...harddisk-løsningen er forskjellige og imo så er PCV2000BPLUSII penere. Med hjul på også :love:

Men ey...forsatt Lian Li ;)

Og b-real, du kjøpte fra Microplex? Regner med det ikke er det største utvalget nå? :)
Microplex ja. Neieh, det har minket litt...de er ikke den pioner-bedriften som de var før.

ja ooh det er kult å være selm med alle andre enn dine egene venner. fy faen. Får lysst til å klasske til dem.

Lenke til kommentar
[

Må jeg vise leg hvis jeg skal hente et spill som jeg har bestilt på en butikk? 

Sånn, hvis jeg kjøper det hos komplett.no også når det kommer til posten... :o

kommer ann på hvor du har bestillt fra.

Du vet ikke tilfeldigvis om en slik nettbutikk? ^^

nei... bare når man bestiller fra Game Stop. JObber der å der trenger du ikke id.

Lenke til kommentar
jeg slenger meg med på dasking! *daskedask*

Dasking, ikke daksing .. .. .. ..... .. .. ..

JA!

Langdistanse dasking X_x

Får jeg være med?

JA:D jo flere jo bedre:D

Har du pisk da?

nei, men det kan alltid kjøpes inn... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...