Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sliter selv med ryggen og det holdte på å få meg dimmet i min tid i militæret, men det går seg alltid til hehe

 

 

Så du er altså ute etter en jobb med fart og spenning?

ja:D og noe som betyr noe

 

ei herregud... jeg hadde dødd etter 1minutt:P men joda..

Har du ikke vurdert en karriere som feltmadrass? :ohmy:

:p

Lenke til kommentar

De fleste jobber gjør jo en nytte, utenom min akkurat nå! :p

 

Men i yrker med litt fart og spenning må du som regel komme over noe. Siden du er så plaget med ryggen din er nok brannmann og politi uaktuelt, men en jobb i ambulansen trenger ikke det bety så mye da de aller fleste løft er kontrollert. Litt blod osv. blir det jo, men det er jo en del av spenningen! :)

 

 

EDIT: Det er RPP som avgjør om du har de rette kvalifikasjonene til feltmadrassjobben.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Å gud nå må du føle deg tøff. Det kan ikke være mulig at det er noen her som er normal selv om vi ikke er det. Fy faen det er kult å rakke ned på andre for å føle seg selv bedre.
Skarstad med flere er slik...tror de er guds gave til(eller skal en si på) internet.

 

Hvordan var det man fikk opp statistikken på postcount igjen?
Se min signatur :)

 

Da har en bestillt seg en bursdagsgave til seg selv:

MPTSRTFBXLT-skjorte, "RTFM", Sort, XL149,0049,00

PCV2000BPLUSIILian Li Fulltower, Aluminium, Sort12 495,002 495,00

ULTRA120EXTREMEThermalright CPU-kjøler u/vifte1495,00495,00

49kr for nerde-tskjorter...HELLU lizm. Nytt kabinett og kjøling. Skal bli en drøm og få en støysvak pc.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jwg kan ikke få meg til å være enig i ditt valg av kabinett. Sorry, men sånn er det.

Øhm...hvorfor ikke det mann? oO

 

Flabba: Er bare å ignorere slike som Skarstad...en går lei slik...sorry å måtte si det men idioti etter hvert. Er greit av og til men når det kommer 24/7 så blir det for teit for meg, rett og slett.

Lenke til kommentar
Jwg kan ikke få meg til å være enig i ditt valg av kabinett. Sorry, men sånn er det.

Øhm...hvorfor ikke det mann? oO

 

Flabba: Er bare å ignorere slike som Skarstad...en går lei slik...sorry å måtte si det men idioti etter hvert. Er greit av og til men når det kommer 24/7 så blir det for teit for meg, rett og slett.

mhm blir bare litt sånn irritert når de ikke greier holde alle små og idiotiske meningene sine til seg selv.

Greit dette er et diskusjonsforum, men kan da være litt hyggelig mot andre forde.

Lenke til kommentar
Øhm...hvorfor ikke det mann? oO
Fordi jeg mener PCA-71 vil være et bedre valg. Det er kanskje bare små forskjeller som skiller, men forskjellene blir sammen en større foskrjell om du skjønner hva jeg mener.

Men så klart. Det er alltids rom for induvidiuelle tolkninger. Jeg bare føler at man vil få mere for hver krone med mitt valg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...