chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 skal bli det jeg. å komme å redde dere ut av brennende hus så dere ikke dør! HAH! Jeg skal bli astronaut, så jeg kommer meg ut på egenhånd. Takk som byr. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) samme med politi, om ikke værre Øv masse arm og bryststyrke så kanskje. Har selv røykdykkerkurs og jeg skjønner godt at det er mange som ikke klarer den Endret 13. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! faen jeg har dårlig rygg... da vil jeg bli politi i stede... ! en av delene! jeg må... Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg.God natt alle sammen. natta:) Dårlig rygg? Da sliter du uansett. Tenkt på ambulansearbeider? neimen da må jeg gå helse og sisial å detorker jeg ikke + masse sykdom å død å sånn. å det går ikke. Vil bli noe som betyr noe for noen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan da hende jeg er i super form og får til med en gang. Vet jo ikke du noe om. 1. Du kaller deg "Flabba". 2. Du er her. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Flabba: Ambulanse er jo vel så viktig som politi og brannmann da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) kan da hende jeg er i super form og får til med en gang. Vet jo ikke du noe om. 1. Du kaller deg "Flabba". 2. Du er her. Å gud nå må du føle deg tøff. Det kan ikke være mulig at det er noen her som er normal selv om vi ikke er det. Fy faen det er kult å rakke ned på andre for å føle seg selv bedre. Endret 13. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) kan da hende jeg er i super form og får til med en gang. Vet jo ikke du noe om. 1. Du kaller deg "Flabba". 2. Du er her. 1. så? flabba kan være hva som hellst. 2. jeg er her noenganger ja, men er ikke her HELE tiden som visse andre. Endret 13. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Fy faen det er kult å rakke ned på andre for å føle seg selv bedre. Det hjalp ikke uansett. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Flabba: Ambulanse er jo vel så viktig som politi og brannmann da sant, sant, men ikke noe for meg. Blir vell noe kjedelig som kontorjobb der alle går i dress å er kjedelige og grå. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Flabba: Ambulanse er jo vel så viktig som politi og brannmann da sant, sant, men ikke noe for meg. Blir vell noe kjedelig som kontorjobb der alle går i dress å er kjedelige og grå. Nei det må du ikke finne på! Hvor ille er den ryggen din da? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen heite forumjenter som har lyst til å kose? Er så kosesyk at jeg blir gal snart Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen heite forumjenter som har lyst til å kose? Er så kosesyk at jeg blir gal snart Hvis vi utvider begrepet jenter. Ja. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Flabba: Ambulanse er jo vel så viktig som politi og brannmann da sant, sant, men ikke noe for meg. Blir vell noe kjedelig som kontorjobb der alle går i dress å er kjedelige og grå. Nei det må du ikke finne på! Hvor ille er den ryggen din da? er super dårlig... får vondt av å stå stille for lenge:P Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Sorry Arinomi, de er lagt av til Lars og meg. Flabba: Jaja, men da må du holde deg i bevegelse. Kom deg i hæren! Endret 13. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Blir vell noe kjedelig som kontorjobb der alle går i dress å er kjedelige og grå. Sats på en stilling som ikke involverer så mye klassisk kontorarbeid, da. Du vet, skriving og slikt. Vaskedame (på et kontor)? Endret 13. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hvordan var det man fikk opp statistikken på postcount igjen? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sorry Arinomi, de er lagt av til Lars og meg. Flabba: Jaja, men da må du holde deg i bevegelse. Kom deg i hæren! ei herregud... jeg hadde dødd etter 1minutt:P men joda.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Blir vell noe kjedelig som kontorjobb der alle går i dress å er kjedelige og grå. Sats på en stilling som ikke involverer så mye klassisk kontorarbeid, da. Du vet, skriving og slikt. Vaskedame (på et kontor)? Helst på kveldstid, mens sjefen jobber overtid? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Noen heite forumjenter som har lyst til å kose? Er så kosesyk at jeg blir gal snart Jeg er ikke jente, men jeg er kosesyk. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Sliter selv med ryggen og det holdte på å få meg dimmet i min tid i militæret, men det går seg alltid til hehe Så du er altså ute etter en jobb med fart og spenning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg