Underpants Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 K9z og f9z, denne var morsom! http://www.pelikoira.net/stumble/ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 SpencerReid: sov godt da, og husk, om du sitter på sykkel noen gang, så pass deg for Melisma,, hu kommer og tar deg før eller siden! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Da har jeg sneket meg inn under dyna. Wee! Så nå kan jeg bare sovne, når som helst. Godt å slippe å tenke på at jeg ikke bare kan sovne fordi at jeg ligger på sofaen. Jeg er smart. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Så talkum på øyet er ikke farlig? Jeg tror ikke den tankerekken der er helt fullkommen. Klarer ikke helt se pulver i sammenheng med fuktige stoffer. Åh, sand på huden er greit, men i øyet! NEEI! Det er ikke farlig å for eksempel komme borti øyet mens du har litt talkum på henda (vil jeg tro). Kroppen klarer seg utmerket på egenhånd . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I tillegg til at det nok er en advarsel på pakken. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 I tillegg til at det nok er en advarsel på pakken. noe det IKKE er. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Nå snakker vi om talkum. Endret 13. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nå snakker vi om talkumpulver. Å faen. JEg håpa det var cola. Det har samme kosnistensen da da. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal bli brannmann fant jg ut nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva skjedde med teknisk tegner? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Kanskje en arkitekt lo av henne? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hva skjedde med teknisk tegner? jeg er det alt, men jeg vil bli brannmann... hvis jeg får til... er masse dritt krav å sånn.. også må jeg trene som en annen galning... men vil få til. Tror jeg jobber 1år også trener som faen.. SÅ kanskje jeg kan bli det:D Kanskje en arkitekt lo av henne? nei ingen lo. Jeg bare orker ikke sitte forran datan heletiden å tegne ting andre sier jeg må. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 jeg er det alt, men jeg vil bli brannmann... hvis jeg får til... er masse dritt krav å sånn.. også må jeg trene som en annen galning... men vil få til. Tror jeg jobber 1år også trener som faen.. SÅ kanskje jeg kan bli det:D Jeg skal bli astronaut, og president i USA. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg skal bli brannmann fant jg ut nå. Hvilken tid av måneden sa du det va? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 skal bli det jeg. å komme å redde dere ut av brennende hus så dere ikke dør! HAH! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Lykke til. Om du er heldig er du i god nok stand fysisk og mentalt et eller to år før du blir for gammel. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg. God natt alle sammen. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! faen jeg har dårlig rygg... da vil jeg bli politi i stede... ! en av delene! jeg må... Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg.God natt alle sammen. natta:) Lykke til. Om du er heldig er du i god nok stand fysisk og mentalt et eller to år før du blir for gammel. kan da hende jeg er i super form og får til med en gang. Vet jo ikke du noe om. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! faen jeg har dårlig rygg... da vil jeg bli politi i stede... ! en av delene! jeg må... Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg.God natt alle sammen. natta:) Dårlig rygg? Da sliter du uansett. Tenkt på ambulansearbeider? Endret 13. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg