Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så talkum på øyet er ikke farlig? Jeg tror ikke den tankerekken der er helt fullkommen.

Klarer ikke helt se pulver i sammenheng med fuktige stoffer.

Åh, sand på huden er greit, men i øyet! NEEI!

 

Det er ikke farlig å for eksempel komme borti øyet mens du har litt talkum på henda (vil jeg tro). Kroppen klarer seg utmerket på egenhånd :) .

Lenke til kommentar
Hva skjedde med teknisk tegner?

jeg er det alt, men jeg vil bli brannmann... hvis jeg får til... er masse dritt krav å sånn.. også må jeg trene som en annen galning... men vil få til. Tror jeg jobber 1år også trener som faen.. SÅ kanskje jeg kan bli det:D

 

Kanskje en arkitekt lo av henne?

nei ingen lo. Jeg bare orker ikke sitte forran datan heletiden å tegne ting andre sier jeg må.

Lenke til kommentar
jeg er det alt, men jeg vil bli brannmann... hvis jeg får til... er masse dritt krav å sånn.. også må jeg trene som en annen galning... men vil få til. Tror jeg jobber 1år også trener som faen.. SÅ kanskje jeg kan bli det:D

Jeg skal bli astronaut, og president i USA.

Lenke til kommentar
Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! :)

faen jeg har dårlig rygg... da vil jeg bli politi i stede... ! en av delene! jeg må...

 

Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg.

God natt alle sammen.

natta:)

 

Lykke til.

 

Om du er heldig er du i god nok stand fysisk og mentalt et eller to år før du blir for gammel.

kan da hende jeg er i super form og får til med en gang. Vet jo ikke du noe om.

Lenke til kommentar
Jenter sliter veldig med å bli brannmenn på grunn av de tunge løftene og push-ups som er jentenes verste fiende! :)

faen jeg har dårlig rygg... da vil jeg bli politi i stede... ! en av delene! jeg må...

 

Hmmm... Jeg har visst glemt å legge meg.

God natt alle sammen.

natta:)

Dårlig rygg? Da sliter du uansett. Tenkt på ambulansearbeider?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...