Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, han kom jo kjempefort, men fikk aldri tak i han da,, han sykla jo sikkert som en gærning når han hørte det smalt bak seg og ett ganske høyt brøl "FAEN" ... Jeg tror jeg hadde sykla fort sjøl hadde jeg vært han :!: Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 WOOOOT! Microplex har ryddesalg jo. Jeg vet. Lommeboka mi fikk vondt etter at jeg så det... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 De har hatt ryddesalg lenge. Ikke noe bra. Bare de varene de ikke får solgt unna. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan det være farlig å få baby-våtservietter i øynene? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan det være farlig å få baby-våtservietter i øynene? Kan jeg aldri i verden tenke meg. Skyll med litt vann for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 kan det være farlig å få baby-våtservietter i øynene? Kan jeg aldri i verden tenke meg. Skyll med litt vann for sikkerhets skyld. har det ikke i øye, bare lurte på om det KUNNE være farlig. vet du aldri. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Nikka: ja, var ingen som fikk vondt, men jeg knakk en negl da og slo meg på beinet, blåmerke og knekt negl! hehe offamei Knekt negl er vel personskade? hehe.. Uff! Slike syklister skulle vært skutt. At de ikke kan se seg for før de suser ut i veien. *stryke og blåse på beinet til* Knekte negler regnes definitivt som personskade, det kan faktisk være jævla vondt. Godt at ingen ble alvorlig skadet i det minste. Jeg tror jeg skal ta med meg laptopen over i senga jeg, slik at jeg bare kan sovne stille inn når kroppen føler for det. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jo, det vet man. det står ikke no på pakka, så nei det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Må jeg vise leg hvis jeg skal hente et spill som jeg har bestilt på en butikk? Sånn, hvis jeg kjøper det hos komplett.no også når det kommer til posten... :o Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Uff! Slike syklister skulle vært skutt. At de ikke kan se seg for før de suser ut i veien. *stryke og blåse på beinet til*Knekte negler regnes definitivt som personskade, det kan faktisk være jævla vondt. Godt at ingen ble alvorlig skadet i det minste. Jeg tror jeg skal ta med meg laptopen over i senga jeg, slik at jeg bare kan sovne stille inn når kroppen føler for det. Ja, jeg har lite til overs for syklister nå ja hehe Laptop er noe jeg må få kjøpt meg.. Stasjonær er kjedelig og tar for mye plass Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det står ikke no på pakka, så nei det vet jeg ikke. 1. Det er babyservietter. 2. DET STÅR IKKE NOE OM DET PÅ PAKKEN. Jesus! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 det står ikke no på pakka, så nei det vet jeg ikke. 1. Det er babyservietter. 2. DET STÅR IKKE NOE OM DET PÅ PAKKEN. Jesus! 1: det er til babyene sine romper og ikke øya 2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene" Må jeg vise leg hvis jeg skal hente et spill som jeg har bestilt på en butikk? Sånn, hvis jeg kjøper det hos komplett.no også når det kommer til posten... :o kommer ann på hvor du har bestillt fra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jesus kan kysse min skinnende metallrumpe Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Uff, jeg tar kvelden. Natta, folkens og sov deilig Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jesus kan kysse min skinnende metallrumpe så flott da:P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jesus kan kysse min skinnende metallrumpe The gender bender ftw! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1: det er til babyene sine romper og ikke øya2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene" Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Uff, jeg tar kvelden. Natta, folkens og sov deilig natta mr fremmed 1: det er til babyene sine romper og ikke øya2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene" Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet. takk for det flotte svaret:D da vet jeg det til senere. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 1: det er til babyene sine romper og ikke øya2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene" Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet. Så talkum på øyet er ikke farlig? Jeg tror ikke den tankerekken der er helt fullkommen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg