Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nikka: ja, var ingen som fikk vondt, men jeg knakk en negl da og slo meg på beinet, blåmerke og knekt negl! hehe offamei :D Knekt negl er vel personskade? hehe..

 

Uff! Slike syklister skulle vært skutt. At de ikke kan se seg for før de suser ut i veien. *stryke og blåse på beinet til*

Knekte negler regnes definitivt som personskade, det kan faktisk være jævla vondt. Godt at ingen ble alvorlig skadet i det minste. Jeg tror jeg skal ta med meg laptopen over i senga jeg, slik at jeg bare kan sovne stille inn når kroppen føler for det. :D

Lenke til kommentar
Uff! Slike syklister skulle vært skutt. At de ikke kan se seg for før de suser ut i veien. *stryke og blåse på beinet til*

Knekte negler regnes definitivt som personskade, det kan faktisk være jævla vondt. Godt at ingen ble alvorlig skadet i det minste. Jeg tror jeg skal ta med meg laptopen over i senga jeg, slik at jeg bare kan sovne stille inn når kroppen føler for det. :D

 

Ja, jeg har lite til overs for syklister nå ja hehe :p

 

Laptop er noe jeg må få kjøpt meg.. :yes: Stasjonær er kjedelig og tar for mye plass :p

Lenke til kommentar
det står ikke no på pakka, så nei det vet jeg ikke.

1. Det er babyservietter.

2. DET STÅR IKKE NOE OM DET PÅ PAKKEN.

 

Jesus!

1: det er til babyene sine romper og ikke øya

2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene"

 

Må jeg vise leg hvis jeg skal hente et spill som jeg har bestilt på en butikk? 

 

Sånn, hvis jeg kjøper det hos komplett.no også når det kommer til posten... :o

kommer ann på hvor du har bestillt fra.

Lenke til kommentar
1: det er til babyene sine romper og ikke øya

2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene"

Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet.

Lenke til kommentar
Uff, jeg tar kvelden.

 

Natta, folkens og sov deilig :thumbup:

natta mr fremmed

 

1: det er til babyene sine romper og ikke øya

2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene"

Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet.

takk for det flotte svaret:D da vet jeg det til senere.

Lenke til kommentar
1: det er til babyene sine romper og ikke øya

2: det står at de ikke skal få dem i munnen så hvorfor nevnes ikke øynene? kunne stått "er ikke falig å få i øynene"

Tror en babyrumpe er rimelig følsom for stoffer en ikke skal eksponeres for. Så om det er til barnerumpe, ergo nei, det er ikke farlig å få i øyet.

 

Så talkum på øyet er ikke farlig? Jeg tror ikke den tankerekken der er helt fullkommen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...